Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

אריזות מגניבות למתנות ט"ו בשבט

ט"ו בשבט הוא חג בו אנו מעניקים אחד לשני טעימות נאות של פירות יבשים מסוגים שונים. וכדי שמתנת הפירות היבשים תהיה אטרקטיבית ומפתה יש לשים לב לאריזתה באופן אסטטי. לשם כך ניתן למצוא חומרי אריזה מתאימים לרבות נייר משי לאריזה וקופסאות קרטון שונות.

קערת פירות יבשים. צילום: נאים בן גוליאן

למה בכלל פירות יבשים?

אין ספק שהמתנה העיקרית הקשורה בט"ו בשבט היא מארז חגיגי של פירות יבשים. מנהג זה נוצר בגלל שתי סיבות מרכזיות. קודם כל, כמו חגים אחרים גם ט"ו בשבט הינו חג עונתי  המתרחש בחצי השני של עונת החורף, מועד בו מקובל לנטוע עצים. בתור שכזה הוא הפך לראש השנה לאילנות הנקבע כתאריך לספירת שנות העץ, מה שנדרש עבור קיום מצוות שונות. יחד עם זאת, בתקופה זו עצים רבים עדיין לא נותנים את פריים ולכן נהוג לאכלם מיובשים.

בנוסף, מנהג אכילת פירות יבשים קשור ליהדות בגולה, כשהדרך היחיד בה יכלו לאכול במועד הזה מפירות הארץ הייתה על ידי שימורם כפירות יבשים.

אריזה מתאימה לפירות יבשים

פירות יבשים, שנהוג להעניק כמתנה בט"ו בשבט, מוצעים בשפע של סוגים ומינים כמו שקדים, אגוזים, צימוקים, תמרים, תאנים, אננס מיובש, שזיפים, משמשים, חמוציות ועוד. כפועל יוצא מכך, כדי שמשלוח של פירות יבשים יהיה אסטטי וטעים יש צורך לארוז אותו באופן אטרקטיבי, עם הפרדה בין סוגי הפירות השונים. לשם כך ניתן לארגן את הפירות היבשים על גבי צלחת שטוחה ולעטוף אותה באופן שימנע תזוזה של תכולתה. כמו כן ניתן לסדר את הפירות היבשים בתוך קופסת קרטון מחולקת לתאים. מעבר לכך, אפשר גם לחשוב מחוץ לקופסא עם רעיונות מקוריים ומגניבים לסידור של הפירות היבשים, למשל בתוך צנצנות קטנות נפרדות לכל פרי או עם עיטוף מקורי של המתנה באריזה של נייר משי.

אריזות מגניבות מנייר משי

נייר משי לאריזה הינו חומר גלם מעולה שיעניק לכם עטיפות מגניבות למתנות ט"ו בשבט. הנייר מאפשר לעטוף באופן נוח, אסטטי ומרשים צלחת מסודרת של פירות יבשים או מארז קרטון של שלהם .כמו כן, ניירות אלו מסופקים בגלילים או גיליונות והם מוצעים גם מגוון הדפסים בצבעים שונים. אם מדובר בכמות גדולה של מתנות, למשל עבור עובדי או לקוחות בית העסק, אפשר אצל חברות אריזה מקצועיות גם להזמין ניירות משי לאריזה עם הדפסה אישית (שם ולוגו החברה או עם ברכת חג).

Exit mobile version