Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ארמונ-יה מפיקים יום כיף מסתורי לזוגות שלהם לכבוד חגיגות העשור ללהקה

מתי פעם האחרונה הצצתם בסרט החתונה שלכם? לרגל עשור ללהקת ארמונ-יה הפיקו החברים יום כיף מסתורי לזוגות שעברו תחת ידם… התוצאה מרגשת במיוחד. 

כבר מעל לעשור שלהקת החתונות 'ארמונ-יה' בולטת בנוף המוזיקה היהודית. עם עיבודים חדשניים ואנרגיות יוצאות דופן,יעקב אסרף וחברותו חוגגים בימים אלו כ1000 חופות מרגשות שלוו לצלילי הלהקה.

לרגל המאורע החגיגי הזמינו חברי הלהקה כמה מהזוגות שעברו תחת ידם ליום כיף מסתורי. הזוגות, שהפכו עם השנים למשפחות צעירות,נענו להזמנה והופתעו לגלות מה בישלה להם חבורת 'ארמונ-יה'.

בעבודת תחקיר יסודית וללא ידיעת הזוגות, יצרה הלהקה סרט שמאחד לתוכו רגעי שיא נוסטלגיים ומרגשים,                    הקרינה אותם על מסך ענק וערכה לזוגות מעין ניסוי חברתי מפתיע.

צילום באדיבות: pixabay

התוצאות ​לפניכם.​

"בסוף, אין דבר יותר מרגש מלנגן בחתונות" טוען יעקב אסרף, מנהל הלהקה ומי ש​​בשנתיים האחרונות ​מנ​גן​ גם​ על הבמות הכי גדולות בישראל​ יחד עם הזמר חנן בן ארי."אנחנו זוכים ללוות זוגות ביום הכי מרגש ושמח בחיים, ואין זכות יותר גדולה מזו. אין אנרגיות כאלה, לא בזאפה ולא בשום מקום. זה לא עובר לך גם בחתונה האלף."

איך הוא מסכם את הניסוי החברתי של ארמונ-יה?
"לראות את הזוגות הוותיקים שלנו, מגיעים עם הילדים, וצופים יחד ברגעים האלה שלפעמים השנים מצליחות קצת להשכיח…התרגשנו שם בטירוף. היו אפילו כמה דמעות.  אין מילים, אמן שרק ימשיך ככה"​.​

 

Exit mobile version