Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

בידודא: זמן שכדאי לנצל בזמן הסגר

זמן הסגר הוא זמן מצוין לעשות דברים שלא היה לכם כוח לעשות לפני, אז עשינו לכם רשימת המלצות איך להעביר את הזמן.

אנחנו סופרים כבר שמונה חודשים למגפת הקורונה, שכנראה עתידה להסתיים ממש בקרוב. אך היציאה מהסגר תהיה בהדרגה, הקניונים, המסעדות והברים עתידים אחרונים לפתוח, אז מה יותר טוב מלהשלים ולעשות דברים בזמן שאפשר לנצל לטובתנו?

  1. לבשל
    כמעט כולנו אוהבים לבשל, אבל לא נמאס מהפסטה, הפתיתים, האורז והשניצלים? תקחו לעצמכם קצת זמן, תקנו מצרכים, ותבשלו דברים קצת יותר מיוחדים. אלה יכולים להיות דברים שאכלתם במסעדות, שראיתם בתמונות, או סתם ערבוב מצרכים שעולים לכם בראש, מי יודע? אולי זו תהיה מנה מנצחת.
  2. ספורט
    אחרי שאוכלים אוכל טוב צריך להוריד אותו, לא? זמן הסגר זו הזדמנות מצוינת לעלות על מדי ספורט ולהתחיל אימונים. קיימים הרבה אימונים באינטרט גם למתחילים. תעשו את זה לאט בקצב שלכם.
  3. תלמדו שפה
    כשטסתם לאנגליה, ספרד, ברזיל או צרפת, בטוח תמיד תהיתם לעצמכם "בטוח הייתי מסתדר טוב יותר אם הייתי יודע את השפה". אז תורידו את אפליקציית "DUOLINGO", תבחרו את השפה שתמיד חלמתם לדעת, ותתחילו משלבים של מתחילים.

    תלמדו שפה חדשה, תתקנו את המדף שמחכה בצד עוד מפברואר ותחזקו את היצירתיות שלכם. צילום: קרולינה גראבוסקה

  4. DIY
    DO IT YOURDELF, "עשה זאת בעצמך", היא פעולת שיפוץ או תחזוקה בבית ללא עזרה של בעל מקצוע. זה בדיוק הזמן לתקן דברים בבית שתמיד הפריעו לך אבל לא היה לך זמן. ישנן חנויות שמקדמות את הפעילות הזו, ומוכרות את הכלים הרצויים.
  5. העשרת ידע
    הכי כיף לשבת על הספה, לרבוץ ולא לעשות כלום. אבל למה שלא ננצל את הזמן ללמוד משהו שתמיד רצינו לעשות? או אפילו סתם משהו שמעניין אותנו. גם אם זה קורס איפור אישי, קורס צילום קטן ללמוד זוויות, או כל דבר אחר שמעניין אותנו ויכול להעביר לנו פחות או יותר 40 שעות בחודש.
  6. נטפליקס אנד צ'יל
    מה יותר טוב מלסיים את היום, להימרח על הספה ולצפות בסדרה טובה שתמיד רציתם לראות אבל לא היה לכם זמן? כנסו לנטפליקס, תבחרו סדרה, קיימות סדרות מכל הז'אנרים, תחממו פופוקורן, תגבירו את הווליום ותהנו.

לסיכום, נראה כי הסגר הוא זמן טוב להשלים שעות שינה ולאכול כל היום. אבל תחלקו את הזמן שלכם לעשות דברים שתמיד רציתם אבל לא היה לכם זמן או כוח, ותעשירו את הידע שלכם.

Exit mobile version