Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ביובית – הפתרון לבעיית הצנרת שלכם

בעיות צנרת ללא ספק פוגעות באיכות החיים שלנו. בעיקר, הן משאירות ריח רע, גורמות להצפה בבית, משאירות טינופת בכל פינה ובקיצור, הן די מטרידות. מצד שני, יש גם פתרון די פשוט לבעיה הזו, הכירו את הביובית, זו שהשם החמוד שלה לא מתחיל לתאר את הכוח האדיר

מה היא עושה?

נניח שאתם חיים בדירה מפנקת בהרצליה, נהנים מהנוף ובאופן כללי די מרוצים מהסביבה שלכם. לפחות עד הבוקר שבו הורדה פשוטה של המים באסלה מובילה להצפה, ורגע אחריה מתמלאת הדירה בניחוחות לא נעימים. בלשון המעטה. בשלב הזה יש מי שמנסה לטפל בבעיה לבד עם פומפה וחומרים חזקים במיוחד, אבל התוצאה היא הצפה עוד יותר חמורה וריחות עוד יותר בלתי נסבלים. הפתרון היעיל יותר הוא הזמנת ביובית בהרצליה, כלומר משאית שאיבה גדולה עם מכלים עוצמתיים ששואבים לתוכם את הלכלוך והפסולת שנמצאים בבאר הספיגה או בבור הביוב.

פתרון מסריח, אבל פשוט. צילום באדיבות: pixabay

עוצמה אדירה וניקוי יסודי

משאית השאיבה הזו כוללת צינור ארוך מאוד, וכך יכולה אותה ביובית (למידע נוסף) עוצמתית להגיע אל מעמקי הצנרת ואל תחתית מערכת הביוב. זו נקודה חשובה משום שהשילוב בין הכלי המתקדם הזה לבין העוצמה האדירה הוא השילוב שמאפשר לנו לבצע ניקיון יסודי באמת. מתחמי תעשייה שבהם הפסולת מצטברת בקצב אדיר נעזרים בשירות הזה לעיתים קרובות, דירות ובניינים משותפים זקוקים לניקוי כשהמערכת מוצפת ומאיימת להסריח את כל האזורים המשותפים. באופן דומה, מי שחי בבית פרטי ושוקל להפוך את המרתף ליחידת דיור או אפילו לסטודיו, כדאי שיהיה ערוך לכך שהביובית תשמש אותו לעתים די קרובות. הסיבה? המים תמיד ירדו למטה, והמרתף נמצא מתחת לבורות הספיגה, כך שהוא מועד לפורענות.

האחריות: חברת הביצוע

אם נדמה לכם שתוכלו לשכור ביובית או אפילו לקנות אחת, המשימה הזו תהיה די קשה. לא רק שתתקשו למצוא לה חניה, מדובר בהוצאה אדירה שאיננה משתלמת, ואין סיבה לתחזק את המשאית הזו מלכתחילה. חברות המתמחות במתן שירותי ביובית ובביצוע השאיבה הן החברות האידאליות למשימה הזו. הן מחזיקות ציוד מתקדם, צוות מקצועי וניסיון רב שמאפשר לשלב בין שני הגורמים האלה כדי לנקות את המערכת כמו שצריך, להעלים כל פיסת פסולת או שומן, וגם לפנות אותם אל אתרי הפסולת המורשים. כפי שאתם מבינים, החברה הזו אמורה לעבוד גם עם רישיון מתאים, זה שמוכיח שיש לה את ההיתר לפנות פסולת, וזו נקודה חשובה במיוחד.

Exit mobile version