Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ביטוח משאיות ונגררים – כל מה שצריך לדעת

Processed with VSCOcam with c7 preset

ביטוח משאיות ונגררים – כל מה שצריך לדעת

משאית ונגררים הם רחבי תעשיה כבדים הדורשים תפעול ושמירה הולמת והגונה שאינה דומה לרכב פרטי או כל רכב קטן אחר. בשונה מכלי תחבורה אישיים אחרים, משאית ונגרר זה רכב שיכול לגרום למפעיל אותו ולסובבים לו נזק חלילה אם לא יודעים לתפעל אותו כמו שצריך. קיימים סיכונים הן מבחינה של פגיעה בגוף ובנפש וגם נזקים מכניים מורכבים שלא קיימים ברכבים פרטיים. מפאת אופי השימוש במשאיות ונגררים, שהינם רכבים המשמשים להובלה ונשיאה של משקלים כבדים במיוחד, הם מחייבים כיסוי ביטוחי מתאים שיכסה הן את הכלי רכב והן את הבעלים בכל מקרה של נזק ותאונה שלא יבואו חלילה.

כמה סוגיים של ביטוח משאיות ונגררים

קיימים שלושה סוגים של ביטוח למשאיות.

המחיר על הביטוחים השונים למשאיות ונגררים נקבעים על פי אומדן פרמטרים מסוימים והערכה משוקללת של כל הגורמים המעורבים. נלקחים בחשבון למשל משקל הרכב, גיל נהג המשאית ועוד. ביטוח משאית קלה יהיה שונה למשל מביטוח של סמיטריילר.

תעריפים בהתאם לסוג הרכב

המשאיות והנגררים עושים דרכם על הכביש מדי יום וגומעים מאות קילומטרים הלוך ושוב. אין ספק שביטוח משאיות הגון והולם שיכיל את כל הפרטים וכל הכיסויים זה הדבר הכי נכון וחכם לעשות. כולם מכירים בתופעה שנהגי משאיות עובדים מסביב לשעון ולפעמים חסר להם שעות מנוחה וריענון מספקים. לעתים חברה מחזיקה בכלי רכב וותיק המחייב טיפול ותחזוקה שוטפים והשחיקה שלו גבוהה ביותר, מה שמצריך ביטוח שיכסה מקרים של פגמים במערכת. עליכם להצטייד בביטוח הנכון והראוי ביותר לכלי הרכב הכבד שלכם, של סוכנות ביטוח גדולה.

 

Exit mobile version