Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

בייבי ניימס – אתר השמות המוביל בישראל

עומדים לפני לידת תינוק או תינוקת? מעבר למטלות הרבות שישנן, סידורים וקניות שיש לעשות, יש דבר חשוב שתצטרכו לבחור לילד או לילדה ולא קונים אותו בחנות. תצטרכו לבחור  עבורם שם, שם שילווה אותם (לרוב) לכל החיים.
בחירת שם היא לא תמיד פשוטה. שם הוא כרטיס הביקור של אדם ורבים מכירים אדם בשמו לפני שרואים את פניו וכבר השם יוצר תחושה או רושם ראשוני כלשהו. כדי לבחור את השם המתאים ביותר מומלץ ביותר להיעזר בבייבי ניימס- אתר מוביל המסייע בבחירת שמות לילדים שלכם.

לבחור מתוך רשימה ענקית של שמות

צילום: shutterstock

כשתתחילו לעבור על רשימת השמות באתר בייבי ניימס היא תראה לכם בלתי נגמרת ממש ובצדק. האתר כולל את מאגר השמות הגדול בישראל. יש בו עשרות שמות לבנים או שמות לבנות. חלק מהשמות תכירו היטב, חלקם יהיו מוכרים פחות ועל חלק כנראה שלא שמעתם כלל או לעיתים נדירות. המטרה היא לתת לכם את כל האפשרויות שרק יכולות להיות. מכאן כל הורה יסנן את השמות הרלוונטיים ביותר עבורו ויבחר בסופו של דבר את השם המנצח.

אז איך בוחרים?

יש שיגידו שאם הרשימה ענקית, הבחירה יכולה להיות קשה. נכון, לכן באתר תקבלו נתונים נוספים על כל שם כמו פירושו, האם הוא מופיע בתנ"ך כמילה או כדמות ואם כן- באיזה הקשר או מיהי אותה דמות. לא מעט הורים מתבססים על הנסתר ורוצים אישור מן היקום בבחירת השם. לכן לכל שם מופיע ערכו הגימטרי בו עושים שימוש למשל בקבלה. ערך בגימטריה מוביל גם לערך נומרולוגי. האתר מעמיד לרשותכם לא רק ערך נומרולוגי אלא גם ניתוח נומרולוגי. כך, תדעו על מה אתם הולכים.

לדעת את הפופולאריות

לכל שם מצורף גרף הממחיש את רמת הפופולאריות שלו בשנים האחרונות. כך תוכלו לראות האם השם נמצא בעליה או ירידה ברמת הפופולאריות ותוכלו להחליט גם לפי נתון זה. מעבר לבדיקת כל שם בנפרד, מופיעות רשימות השמות הפופולאריים ממספר שנים אחרונות כך שתקבלו פרספקטיבה טובה יותר.

תאומים או תאומות- עבודה כפולה

אם הורים רבים שוברים את הראש בבחירת שם אחד, להורים שעומדים לפני לידת תאומים העבודה היא כפולה. האם לבחור שמות לתאומים או שמות לתאומות הקשורים זה לזה? לא בהכרח. כל תאום הוא עולם שלם וילד בפני עצמו כשלא צריך להיות קשר בין שמות הילדים בגלל שיצאו מן הבטן ברצף… בחרו לכל ילד שם שנראה לכם, כשקשר בין  השמות לא חייב להיות אלא אם כן אתם בוחרים לעשות זאת לגבי כל הילדים.

האם לקרוא על שם קרוב משפחה?

תלוי בכם לגמרי. יש כאלה הרואים בקריאת שם לילד על שם אדם אחר דבר חיובי מאוד שכמו מחזיר את אותו אדם לחיים ונותן לו הזדמנות שניה, או לפחות מביא לכך שלא ישכח. יש בכך כמובן היגיון. עם זאת, יש שיגידו שהדבר יכול להעמיס על הילד בעומס רגשי, במיוחד כשהוא כבר גדול יותר ויודע שהוא קרוי על שם מישהו אחר, ועוד יותר כשמותו של אותו אדם לא היה באופן טבעי אלא בנסיבות כואבות יותר. לכן כדאי לחשוב על כך ולהיות שלמים עם ההחלטה.

נכתב ע"י בייבי ניימס – אתר השמות המוביל בישראל

בקרו באתר https://www.baby-names.co.il/

Exit mobile version