Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ברוכים הבאים למשרד החדש שלכם

אין דבר מרגש יותר מאשר כניסה למשרד חדש, וסביר להניח שרגע לאחר חתימת החוזה כבר התחלת לדמיין איך בדיוק הוא ייראה, איזה שולחן כתיבה מרשים יוצב בו והיכן ייתלו התמונות המשפחתיות והתעודות היוקרתיות. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים להעביר ציוד, חשוב לערוך סיור קצר במקום, לבצע מדידות, לנקות ולוודא שהמשרד ריק ומתאים לעבודה. במקרים רבים אתם עשויים לגלות שבמשרד החדש יש עדיין ציוד ישן של הדיירים הקודמים, לרבות שולחן עבודה, ניירת וציוד שאיננו רלוונטי עבורכם. אם מדובר בכמות קטנה של ציוד, אין שום בעיה לדאוג לפינוי בכוחות עצמכם, אבל כאשר הריהוט כבד והפריטים רבים מדי, אתם עשויים להזדקק לשירותי פינוי מקצועיים מצד חברה מנוסה ואמינה, אשר לה המיומנויות הנדרשות לפינוי משרדים.

פינוי או שימור?

במהלך הסיור שלכם במשרד החדש, חשוב שתעברו על הציוד שנשאר ותוודאו שאכן הכל מיועד לזריקה. סביר להניח שברוב הפריטים הללו לא יהיה לכם כל שימוש והפתרון הנכון יהיה השלכתם לפסולת, אך בכל זאת כדאי לבדוק ולהחליט האם יש דברים שניתן למחזר או אולי אפילו לשמור לצורך שימוש אישי שלכם בשטח המשרד, כמו ארון שנשאר במצב טוב למשל. אם תבחרו להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית שמתמחה בפינוי משרדים, תוכלו לקבל את תמיכה של אנשי צוות מנוסים שיסייעו במיון עצמו ובעיקר – בפינוי החפצים לאחר שתקבעו מה ברצונכם לעשות בהם. הצוות ידאג להגיע אליכם עם טנדר או משאית, בהתאם לכמות ואופי הציוד כמובן, ולפנות כל פריט שתחליטו אל המקום המיועד לו, בדרך כלל לאתרי הפסולת. חשוב שתיעזרו לצורך כך בחברה שמציעה את השירותים להם אתם זקוקים ויכולה להתחייב לשירות אמין ואדיב לאורך כל הדרך, כדוגמת http://www.yosef-pinui.co.il.

מעבר וארגזים צילום עט תקשורת

מתחילים לעבוד!

עכשיו, כשהמשרד מפונה מכל ציוד לא רלוונטי, אפשר להכין אותו לקראת יומכם הראשון בעבודה. חשוב מאוד, אחרי הפינוי ולפני הובלת הציוד שלכם, שתשקיעו זמן בניקיון יסודי. אין כל סיבה שתעשו זאת בעצמכם כמובן, ואתם יכולים לשכור שירותיה של חברת ניקיון או להיעזר בחברת הפינוי שלכם. שירותי ניקיון ואף הדברה טרם הכניסה למשרד יבטיחו לכם שהות נעימה כל עוד אתם בעבודה, כדי שתהיו ממוקדים בהצלחתכם העסקית ודעתם לא תוסח. זכרו שהמקום הזה יהיה בית שני עבורכם, והמקום שבו אתם צריכים להרגיש נינוחים, רגועים וממוקדים. הפכו אותו לכזה ואם צריך, תלו תמונות ופזרו עציצים וחפצי נוי. כל מה שיגרום לכם להגיע עם חיוך גדול בבוקר ותחושת סיפוק!

Exit mobile version