Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ברנז'ה:מבית האח לשופינג בפתח תקווה

תמר שילה, שנכנסה על תקן "המתנחלת" לבית האח הגדול, יצאה היישר לסיבוב שופינג, בקניון עופר סירקין בפתח תקווה  על מנת להתאוורר ממה שהיא הגדירה כ:"ממופע האימים של שי חי".

תמר שילה, מקדומים שנכנסה על תקן "המתנחלת" לבית האח הגדול והפכה המודחת הרביעית של העונה השביעית של האח הגדול, יצאה לסיבוב שופינג, בקניון עופר סירקין בפתח תקווה.

תמר שילה בחנות סקארה בקניון עופר סירקין. צילום נטלי שור

שילה המצחיקה והצבעונית, התחילה את השופינג בחנות רשת האיפור והטיפוח  סקארה, אשר נותנת חסות לאח הגדול. תמר סיפרה למוכרות בחנות שבמסגרת החסות הכניסו לבית האח את המוצרים של המותג  והיא התנסתה בהם ונדלקה על כמה מוצרים. תמר לא חסכה במוצרים, לקחה סלסלה ומילאה ביותר מ-45 מוצרים, שלא ייחסר חלילה…

תמר שילה בסלפי עם המוכרות המעריצות של סקארה בקניון עופר סירקין. צילום נטלי שור

שילה לא הסתפקה במוצרים וביקשה ממאפרת הבית של הרשת, מישל אדרי המאפרת הרשמית של בית האח שקפצה לביקור בחנות, לאפר אותה באופן אישי ואדרי נתנה לה על הדרך מספר טיפים לאיפור יעיל ומהיר ליציאה של כוכבת מהבית….

העוברים ושבים בקניון לא וויתרו לתמר  על סלפי ותמונות לאינסטגרם והיא מצדה גילתה סבלנות רבה  וההמון החזיר לה אהבה,  עם המשפט המדובר ביותר שהיה שם: "חבל שיצאת כל כך מהר מבית…."אבל איך אומרת תמר? הכל בידי שמיים…

 

Exit mobile version