Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ג'ויה מסעדות איטלקיות פותחת סניף כשר בראש פינה

בהשקעה של 10 מיליון שקלים פותחת 'ג'ויה מסעדות איטלקיות' שלוש מסעדות חדשות, ברעננה, פתח תקווה והמסעדה הצפונית ביותר של קבוצת ג'ויה, במושבה ראש פינה שבגליל העליון שתהיה כשרה. ג'ויה רעננה תפתח בסוף אוקטובר בשדרות ירושלים, ג'ויה פתח תקווה תפתח במהלך שנת 2020 ברחוב גיסין וג'ויה ראש פינה נפתחה השבוע להרצה.

 

איציק אנקונינה יזם בתחום המסעדנות, קצין ולוחם בשייטת 13, עומד בראש הקבוצה אשר בבעלותה 18 מסעדות, ומחזור הפעילות שלה עומד על כ- 80 מיליון שקלים בשנה. אנקונינה, היה ממקימי רשת מקס ברנר ומבעלי המסעדה המפורסמת בתל אביב סושי סמבה. הוא רכש בשנת 2015 את ג'ויה מסעדות איטלקיות, ב- 3.5 מיליון שקלים מרשת ארקפה, השביח ושידרג את המסעדות, ייבא חומרי גלם מאיטליה והכשיר את צוותי הטבחים.

'ג'ויה מסעדות איטלקיות', כוללת היום שלוש מסעדות- ג'ויה הרצליה, ג'ויה רמת החייל וג'ויה סינמטק תל אביב. מסעדות נוספות בבעלות אנקונינה- פרנצ'סקה מסעדה איטלקית בראשון לציון, פפה גריל דגים ופירות ים בראשון לציון, פנטסיה יס פלאנט בראשון לציון, אוונגרד- דיינר אמריקאי בתל אביב, אונו- איטלקית כשרה בתל אביב, דון ויטו- איטלקית כשרה ביהוד, טורו- מסעדת שף כשרה בירושלים, ויוינו- איטלקית מול זיכרון יעקב.

אנקונינה אומר כי, הוא רואה חשיבות גבוהה בפתיחת מסעדה איכותית בגליל, שתהיה מוקד לבילוי לתושבי האזור הן מבחינת איכות האוכל והן מבחינת עיצוב ואווירה. אנקונינה מאמין בהשקעה כספית גבוהה בהקמת מסעדה באזור הצפון ברמה של מסעדות טובות בתל אביב, דבר שהיום לא קיים. אנקונינה מוסיף, שחשוב עבורו לפתוח מסעדה כשרה ואיכותית שתהיה פתוחה כל ימות השבוע, בשישי עד כניסת השבת וביום שבת מצאת השבת, אשר תושבי האזור ומבקריו יוכלו ליהנות ממנה.

צילום: ג'ויה ראש פינה

ג'ויה בראש פינה שנפתחה להרצה ממוקמת במתחם עסקים חדש "שופינה" בכניסה למושבה ראש פינה. המסעדה משתרעת על פני שטח של 270 מ"ר, כולל שתי מרפסות גדולות הצופות לנוף הגלילי וחדר VIP המיועד לעד- 45 סועדים, לארוחות פרטיות, משפחתיות או עסקיות, וליהנות מהאווירה של המסעדה באופן אינטימי יותר. במרכז המסעדה בר רחב ידיים, והמטבח פתוח לעיני הסועדים, במרכזו טאבון מעוצב, כאשר כל הבישול והאפייה מתבצעים באופן פרונטלי מול הסועדים. על תפריט שלושת המסעדות ינצח שף בני אשכנזי, האחראי על כלל תפריטי מסעדות ג'ויה מזה 5 שנים.

בין המנות- טרטר מוסר ים, סביצ'ה, פיצות, פולנטה, ניוקי, ריזוטו, סלטים, פסטות ועוד. כאשר כל הכנת הפסטות והבצקים נעשים במקום בעבודת יד. כמו כן, יוצע במסעדה מגוון רחב של יינות מיקבים מובילים בישראל. את גו'יה ראש פינה ינהל אבי אזרן, שותף עסקי, (בעבר מנהל מסעדת "מוסקט" במלון מצפה הימים) לשף המסעדה נבחר ירון גור.

מרקו סברה, מעצב מסעדות ג'ויה אומר על מסעדת ג'ויה ראש פינה: "העיצוב של ג'ויה ראש פינה, הינו שילוב בין הDNA-  של סניפי ג'ויה הוותיקים, למקום הגאוגרפי, בראש פינה ולמבנה בו הוקמה המסעדה. בסגנון העיצובי, קיימת אינטרפרטציה בחיבור בין עיצוב עכשווי לבין עיצוב הנשען על המסורת האיטלקית. השילוב הזה שם את המטבח הפתוח והטאבון כשחקן מרכזי באווירה חמה ונעימה, המודגשת על ידי אלמנטים מעץ ומתכת שממסגרים את המטבח, על מנת לתת פוקוס לאזור שממנו יוצא האוכל" אומר מרקו, שעשה שימוש בחומרים טבעיים כמו, קורות עץ בתקרה המשופעת, ריצוף באבן בלו סטון שחורה, בריקים על גבי הקירות, בסגנון איטלקי מודרני, תוך חיבור עם התרבות העיצובית הישראלית, שיש לה ביטוי גם בריהוט. מרקו מוסיף: "מרפסת המסעדה עשירה בצמחיה שנשפכת מהפרגולה, מכניסה פנימה את הטבע של אזור הצפון, והשימוש בבטון חשוף מביא באותה נשימה לאורבניות תל אביבית. בנוסף, נגיעות של גרפיקה ואמנות על גבי טפטים ובתמונות בחללים השונים מעניקים רובד נוסף לאווירה".

Exit mobile version