Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

גידול הידרופוני – מאיפה מתחילים ולאן ממשיכים? המדריך השלם לגידול ביתי

 

גידול הידרופוני הוא למעשה גידול שמתקיים ללא מצע של אדמה ובמקרה הנ"ל הצמחים גדלים אך ורק בהסתמך למים ובו זמנית גם לדשן הנוזלי ויחד הם הופכים תמיסה הידרופונית שמסתחררת יחד ומאפשרת את הגידול המדובר.

הסוד לגידול הזה הוא היכולת של התמיסה להגיע לכל מקום וכך למעשה להזין את העלים או השורשים אותם תרצו לגדל. כמה פשוט כך קל ובתנאי שכבר רכשתם סופח לחות, נורות לד לגידול צמחים והשגת תאורה לגידול לצמחים כך שיהיה להם מספיק אור ויוכלו לספק לכם את רמת היבול האיכותית ביותר.

מבין מגוון השיטות ניתן לומר כי אפשרויות ההצבה הן גם חלק שצריך לקחת בחשבון ובו זמנית להבין מראש מה אתם בוחרים לגדל אם בכלל.

רוצים להתחיל ולבצע גידול הידרופוני ? הנה כל השיקולים שאתם חייבים לקחת על הדרך

הפרטים הנוספים שיידרש מכם לקחת לפני שתפצחו בשיטת גידול הידרופוני, זה עניין הזרימה של המערכת. אחר כך נגיע גם לשיטות הגידול שבכל  אחת מהן יש את היתרונות ואת החסרונות שלה וגם על כך יש לתת את הדעת – הכול בכדי שהגידול שלכם יצלח ללא קשר לבחירת תאורה לגידול צמחים או נורות לד לגידול צמחים מהטובות ביותר.

אפשר בהחלט לדבר על סוג הגידול, מה אתם בוחרים לגדל? האם תלכו על העלים או על השורשים עצמם? מן הסתם כל אחד מהם ידרוש שיטת גידול ארוכה או קצרה יותר.

בנוסף, חשוב מאוד לבחור באדם שמבין בתחום ויכול לספק לכם את כל היכולות והתחזוקה שבסופו של דבר תעניק לכם יבול משכנע – אחד כזה שנוצר על טהרת גידול הידרופוני עליו חלמתם מזה שנים.

גידול הידרופוני? כמה זה יעלה לכם?

הכול עניין של היצע וביקוש, לצורך העניין אם תרצו לגדל גינת ירק גדולה יותר, מן הסתם ייתכן ויידרש מכם להשקיע ביותר מכלי אחד או אפילו מערכת תאורה אחת וזה בהחלט תקציב שיידרש מכם להתכונן עבורו.

עם זאת, ההשקעה הינה חד פעמית ולטווח הארוך, לצד תחזוקה של פעמיים בשבוע לזמן שלא יעלה על רבע שעה תוכלו לקצור את הפירות וליהנות מגידול הידרופוני מושלם ביותר וללא מאמץ.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN

 

Exit mobile version