Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

גלישה סלולרית: 10 עובדות חשובות על מהירות האינטרנט ברשתות דור 4

אחת הסיבות העיקריות והמרכזיות ביותר של אנשים בעת רכישה של סמארטפון הוא כמובן נושא הרשת האינטרנטית. הרשת האינטרנטית יכולה להיות מסופקת על ידי חברות הסלולר המספקות מהירויות גלישה באופן שונה ומבטיחות את גודל המקום אשר מסופק לסמארטפון עם הרשת. בתחילת שנת 2014, יצאו חברות הסלולר עם הדור החדש המספק טלפונים, גלישה מהירה וחזקה יותר ושירותים סלולריים חדישים, דור G4. כשהחברות יוצאות עם דור חדש, הן בעצם מתכוונות על חידוש של טכנולוגיה, החלפת תשתיות ושדרוגים חדשים.

10 עובדות חשובות על מהירות האינטרנט ברשתות דור 4:

סלולרי.צילום עט תקשורת
  1. דור 4 הוא התקדמות, שדרוג, החלפה והתקנה של מוצרי טלפון חדישים, רשת אינטרנט חזקה יותר והחלפת תשתיות קיימות לחדשות וטובות יותר. בעידן הטכנולוגיה והטלפונים החכמים, חברות הסלולר מוציאות מידי שנה דור חדש אשר מסמל על שדרוג טכנולוגיה בתחומים השונים של המכשיר. אחד מהסיבות הרבות אשר אנשים רוכשים את דור 4 הוא בשל מהירות הגלישה המסופקת איתו ושינוי משמעותי ומתקדם ביותר בין הדור השני והשלישי, לעומתו.
  2. בעולם כולו, אין כרגע מתחרה אחר לדור הרביעי.
  3. טכנולוגיית הדור הרביעי בחברות הסלולר היא הנה הנחשבת ביותר, החזקה ביותר והמהירה ביותר לגלישה בעזרת הטלפונים החכמים כיום.
  4. טכנולוגיית דור G4 הנה משווקת ב-10 מדינות ברחבי העולם ובישראל מסופקים בין 28 ל-35 מגה בייט המתקבל בכל שנייה.
  5. פעולת הדור הרביעי מספקת לא רק את הגלישה המהירה בטלפונים החכמים אלא גם את האפשרות לצפייה באיכות HD, העלאת סרטונים, תמונות ותכנים שונים בו זמנית ושיתופים שלהם באמצעות הרשתות החברתיות ברשת.
  6. החברה אשר מספקת את הדור הרביעי ומגיעה למעמד של החברה הישראלית המספקת מהירות גלישה באופן מרבי וטוב היא הנה חברת סלקום העובדת בשילוב עם חברת נטוויז'ן בעלת האמצעים לגישה באינטרנט.
  7. חברת סלקום מספקת בנוסף את שירותי בדיקת מהירות באתר סלקום אשר בוחנת את מהירות הגלישה בזמן אמת. בעזרת בדיקת מהירות יש את האפשרות לחברת סלקום לספק שירותי עזרה ותמיכה בנושא של רמת הגלישה ולשפר את איכות המהירות.
  8. כמעט וחצי אחוזים מכלל אנשים המשתמשים ברשת הדור הרביעי בארץ הנו משומש על ידי חברת סלקום וכמות המגה בייט המסופקת ברשת האינטרנטית של החברה עומדת על מספר של כ-24 מגה בייט לשנייה. סלקום הייתה בין שתי החברות הראשונות שרכשו תדר המתאים לדור זה.
  9. הדור הרביעי אשר נקרא גם בשמו האחר, LTE, פועלת באופן המקרין קרינה בכמות קטנה יותר בשל ביסוסה על אתרים קטנים ובכך מורידה את כמות הקרינה הרבה בעת הגלישה.
  10. דור ה-LTE פועל ושם דגש בעיקר על פעילות הגלישה ובשל כך יש רמה גבוהה המתבצעת גם בפעולה של הורדת מידע וגם בהעלאתו.
Exit mobile version