Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

גם אחרי החורף איטום עושים באיטום בקליק

הבית שלנו שומר עלינו מהסביבה וזה כולל את השמש הקופחת בישראל וגם את הגשמים שיורדים בארץ מדי חורף. על מנת שלא נגיע למצב שבו הבית שלנו יצבור נזקים במהלך החורף כתוצאה מחדירת מי גשם אל קירות או גג בייתנו, מומלץ להכין את הבתים מבעוד מועד אל החורף הבא בעזרת תחזוקת האיטום בבית.

נזקי חדירת מים

מים יכולים לחדור אל חלקים שונים מהמבנה. מים יכולים לחדור דרך חריצים במרצפות האמבטיה והרצפה באופן כללי, הם יכולים לחדור דרך החלונות וכמו כן אחד משירותי האיטום הנפוצים הינו איטום גגות וקירות. כאשר מים חודרים דרך הגג או הקירות, יכולים להיגרם נזקים שונים אשר יכולים להוריד את ערך הנכס. מים שחודרים אל הקיר לדוגמא, יכולים לגרום להיווצרות של עובש בפנים הקיר והדבר יכול להתבטא בכך שיראו כתמי מים בתוך הבית והצבע יתקלף אך העובש עצמו מתבטא גם בריח רע החודר אל החללים. את הגג יש לאטום בחומרים מדי שנה (או יותר בהתאם לסוג האיטום) ובאותה עת מומלץ שחברת האיטום תבצע סריקה של קירות המבנה על מנת לאתר מפגעים. לא פעם נמצאים שברים או סדקים בקירות של מבנים אשר מובילים לחדירת מים.

צילום: חופשי

הכירו את איטום בקליק

איטום בקליק הינו פורטל המאגד חברות איטום הפועלות באזורים נרחבים בארץ. הפורטל מאפשר לאנשים פרטיים וללקוחות עסקיים לפנות אליו על מנת לקבל כמה הצעות מחיר מנותני שירותי איטום שונים ללא עלות וזאת על מנת לבצע השוואת מחירים חכמה ומהירה. הפורטל מאפשר לפנות אל קבלני איטום גגות רעפים, גגות עץ, גגות בטון, אסבסט, גגות מרוצפים רצפות, קירות ועוד. בקרו בפורטל איטום בקליק גם על מנת לקבל מידע בדבר סוגי האיטום השונים הדרושים לכם וגם על מנת לעיין במחירון האיטום המפורט שבאתר.

איטום גגות

בעוד שאת המרצפות ואת הקירות אנשים רבים אינם אוטמים עד שמופיעה תקלה, את הגגות ישנה חשיבות עליונה לאטום באופן תכוף. למעשה, במידה ואדם אוטם את הגג עם חומר שהאחריות עליו הינה כשנה, יש צורך ממשי באיטום הגג כבר בתקופה שלפני החורף הבא. חשוב לבצע את איטום הגגות כבר אחרי החורף מהסיבה שבעת שהתחילו הגשמים בחורף הבא וגיליתם שהגג לא אטום כראוי, ייתכן ויעבור זמן רב עד שתוכלו לאטום את הגג כראוי. הסיבה לכך הינה שכאשר אתם זקוקים לאיטום הגג באמצעות חומרי איטום שונים, לא ניתן לבצע את האיטום בעוד שהגג רטוב או שצפוי גשם בתוך זמן קצר. במידה והנכם מתכננים לאטום את הגג, יש בידכם אפשרות לבחור בין סוגי איטום שונים בעלי הבדלים מהותיים. ניתן לאטום את הגג באמצעות חומרים אקריליים ואז יש צורך באיטום הגג בכל מספר שנים וניתן לאטום גם באמצעות יריעות, זפת ועוד.

Exit mobile version