Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

גני אירועים בשרון

אתם זוג מאורס ועליכם להחליט היכן אתם רוצים לערוך את החתונה שלכם, אין ספק כי עריכת האירוע בגני אירועים בשרון יהפוך אותו למיוחד ובלתי נשכח, אך המלאכה לא נגמרת רק בזה שאתם יודעים שברצונכם לערוך את החתונה בגן אירועים שנמצא באזור השרון, קיימים שלל גני אירועים בכל הארץ, כל אחד מגני האירועים הללו הוא בעל אופי שונה וכולל בתוכו דברים שונים. במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע לבחירה נכונה של גן אירועים.

קרדיט PIXABAY

דברים שחשוב להיזהר מהם בבחירת גן אירועים

קרו מקרים בהם גני אירועים שונים גרמו נזק לבעלי האירוע. אין יותר מאכזב מלגלות מספר ימים לפני החתונה כי גן האירועים בשרון בו בחרתם פשט רגל או כי קיימות בעיות אחרות אשר יכולות לפגוע בהתקיימות התקינה של האירוע שלכם.

כדי שתוכלו להימנע מחוסר הנעימות הזו, ריכזנו עבורכם מספר נקודות עליהן חשוב לעבור לפני שאתם בוחרים בגן אירועים מסוים.

  • רישיון של העסק – אינכם צריכים להתייבש, בקשו מבעל העסק לראות רישיון של העסק על מנת למנוע בעיות עתידיות.
  • ביטוח של העסק – ישנו מגוון רחב ומגוון של פוליסות ביטוח שונות, בקשו מבעל העסק לצפות בפוליסת הביטוח של העסק ובדקו האם פוליסת הביטוח מכסה נזקים כאלה ואחרים אשר יכולים להיגרם לאורחים באירוע שלכם.
  • תעודת כשרות – כיום, כמעט כל אולם אירועים וגן אירועים מחזיקים בתעודת כשרות, אך בכל זאת חשוב לוודא את נושא זה מכיוון שאם לא תהיה תעודת כשרות לעסק, הרב לא יהיה מוכן להגיע לשם.
  • גנרטור רזרבי – וודאו כי בית העסק מחזיק בגנרטור רזרבי למקרה והגנרטור הראשי יפסיק לעבוד, קרו מקרים בעבר בהם גנרטור הפסיק לעבוד במהלך האירוע והאירוע פשוט הופסק.

המיקום של גן האירועים

אין ספק כי המיקום של גן האירועים הוא אחד הנושאים החשובים במהלך בחירת גן האירועים בו תערכו את החתונה שלכם. ישנם זוגות אשר מעדיפים לבחור בגן אירועים שקרוב לאזור המגורים שלהם, זוגות אחרים יעדיפו לבחור בגן אירועים שהמיקום שלו קרוב למרבית המוזמנים, וישנם זוגות אשר יעדיפו לבחור בגן אירועים שנמצא באזור מיוחד כמו למשל גן אירועים על חוף הים או גן אירועים אשר נמצא בלב יער.

המיקום של גן אירועים מקטין את אופציות הבחירה לכן חשוב להיות גמישים ובעלי ראש פתוח בחלק הזה. לדוגמא, במידה ותחפשו גני אירועים בשרון המבחר ללא ספק יהיה גדול, אך לעומת זאת במידה ותחפשו גני אירועים אשר נמצאים על חוף הים, אופציות הבחירה שלכם יקטנו בצורה משמעותית.

כמות האורחים שגן האירועים יכול להכיל

חשוב מאוד לערוך התאמה בין כמות האורחים שהוזמנו לחתונה לבין הגודל של גן האירועים בו בחרתם. אתם לא רוצים להגיע למצב בו גן האירועים ריק מדי או מלא מדי. ההמלצה שלנו אליכם היא לבחור בגן אירועים בו הקיבולת המקסימלית גדולה יותר ב- 50 אנשים מכמות האורחים באירוע שלכם.

Exit mobile version