Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

דגשים שחשוב לשים לב כשבאים לחתום על הסכם שכירות

אחרי חודשים ארוכים שבהם אתם שוקלים האם הגיע הזמן לעבור לגור ביחד או לא, החלטתם לעשות את הצעד? אם כך, ברור מדוע אתם נרגשים. לעבור לגור ביחד זה צעד משמעותי ביותר בכל מערכת יחסים ולכן טבעי שתרצו ליצור לעצמכם חוויה טובה. אתם בטוחים שכבר מצאתם את הדירה הנכונה לכם? רוצים לחתום על הסכם השכירות כמה שיותר מהר? אם כך, אנחנו מציעים לכם לעצור לרגע.

האמת היא, שבין אם זו הדירה הראשונה שאתם שוכרים ובין אם כבר עשיתם את זה בעבר, יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם כאשר חותמים על הסכם שכירות. הרעיון הוא ליצור חוויה נעימה וטובה ולא להסתבך, כך שכדאי לכם לקחת את הזמן ולראות על מה בדיוק אתם עומדים לחתום.

הסכם שכירות – הסעיפים שכדאי להיות ערים להם

זה נכון שהסכמי השכירות שכולנו חותמים עליהם יכולים להיות מגוונים ושונים אלה מאלה, אך בסופו של דבר יש גם כמה קווים מנחים שתמיד חוזרים על עצמכם. לדוגמה:

צילום: מאגר

הבעיה היא שהרבה פעמים אנשים נכנסים לדירה, מתלהבים ממנה, מתרגשים ושוכחים לקרוא את האותיות הקטנות של הסכם השכירות שעליו הם חותמים. זו טעות חמורה כי אפילו אם בעלת הבית נראית לכם אישה נחמדה, ברגע שמתחילות הבעיות כל אחד דואג רק לעצמו. לכן חשוב כל כך לבדוק מה כולל אותו הסכם שכירות שמבקשים מכם לחתום עליו כי זו הדרך הכי טובה שיש לצמצמם בעיות בעתיד.

האם אתם צריכים עו"ד?

בין אם אתם חושבים לחתום על הסכם שכירות ובין אם אתם קונים דירה, ברור שתחשבו גם על האפשרות של העסק עורך דין מתאים. ככל שהנכס עולה לכם יותר וככל שהיקף העסקה יותר משמעותי, כך טבעי שגם תרגישו שהסיכון יותר גדול. מה שבטוח זה שאם אתם מתכוונים לערב עורך דין בעניין הזה, כדאי יהיה לבדוק היטב לאיזה עורך דין אתם פונים. הסכמים וחוזים זה אומנם משהו שהרבה עורכי דין בישראל עוסקים בו, אך לא כולם יידעו לתת לכם את השירות הכי טוב שקיים. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק לא רק מה כולל ההסכם שעליו אתם חותמים, אלא האם עוה"ד שבו אתם בוחרים בתור האדם שיוכל ללוות אתכם בתהליך באמת ראוי ומספיק מוכשר לכך.

Exit mobile version