Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

דוד בן הרוש, יבנה ועתיד טוב יותר – זה מה שצריך היום

תמונה: freepik

מה צריך לדעת על העיר יבנה? ומה כדאי לדעת על המנהיגים שלה? בימים בהם אנחנו כבר לא מצליחים לעקוב אחר פוליטיקה ופיתוח ערים, בימים בהם שורר בלגן בנוגע לעתיד כלכלה, כספים וביטחון –  כדאי  לחזור למקורות וללמוד יותר על הערים הקטנות של הארץ כמו יבנה למשל.

מה צריך לדעת על יבנה?

יבנה היא עיר עתיקה שמוזכרת כבר בהיסטוריה של ארץ ישראל העתיקה. במקום שלטו הרומים לפני יותר מ-500 שנה ולאחר מכן העותומנים והעיר עברה משליט לשליט. ההיסטוריה של יבנה מפוארת ומעניינת ויש בעיר לא מעט אתרים היסטוריים שמספרים על המקום.

בעשורים האחרונים התחלפו ראשי העיר של יבנה כאשר אחד הבולטים שבהם היה דוד בן הרוש. יבנה היא עיר שמחבקת את תושביה כאשר התושבים מחפשים אחר מנהיג אמיתי, איש עשייה שיוכל לפתח את העיר ולהפוך אותה למקום שנעים וכיף לחיות בו.

דוד בן הרוש הוא מוותיקי יבנה והוא לקח לעצמו למשימה להפוך את האזור למטופח וכזה שאפשר למצוא בו עבודה בשפע, להקים במקום בתי עסק משגשגים, להנות לחיות כמשפחה או כזוג צעיר ולהנות בין היתר מהקרבה של יבנה למרכז ומכל היתרונות של עיירה קטנה.

בכל הנוגע אל דוד בן הרוש יבנה, ההיסטוריה של העיר, פיתוח העיר והעתיד שלה – חשוב לדעת שמנהיג טוב שהחל את דרכו כחבר מועצה והמשיך אותה כראש עיר וכראש למשפחה שלמה עם ילדים נכדים במקום – הוא כל מה שצריך עבור עתיד טוב יותר.

אז זה הזמן ללמוד יותר על יבנה על ההיסטוריה שלה, על המנהיגים והשלטון ששרר במקום ולהגיע לבקר באתרי המורשת היפים.

Exit mobile version