Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

דווקא עבור התפקיד החשוב בחיינו, לא קיבלנו הדרכה מסודרת

קרדיט - Canva

אם אתם הורים צעירים המתמודדים בפעם הראשונה עם אתגרים מתחום ההורות, דעו כי אתם ממש לא לבד. עד לפני משהו כמו חמישים שנה, לא היו רבים אשר הקדישו מחשבה לאופן בו חינוך וגידול הילדים משפיע על עתידם ומשפיע על האווירה בכלל בבית. אבל היום, בעידן בו המילה 'טיפול', או 'ייעוץ' הן כבר לא מילים גסות, רבים מבינים כי עבור התקפיד החשוב בחייהם הם מחפשים הדרכה וליווי מקצועי. מדריכת הורים לא תהפוך אתכם לאנשים אחרים. אלא, היא תעניק לכם כלים מעשיים אשר יהפכו את ההתנהלות שלכם מול הילדים טובה יותר ונעימה עבור כולם. אם אתם מרגישים קצת 'אבודים', אם אתם לא יודעים לפעמים מה לעשות, יש לנו כלים מקצועיים דרכם נוכל לעזור לכם. רוצים לשמוע עוד? בואו נתחיל.

הילדים שלנו מוציאים מאיתנו דברים שלא הכרנו בעצמנו

כל אחד מאיתנו 'סוחב' על גבו סיפור. יש מי אשר גדלו בבית שלא היה בו כסף, יש מי שגדלו בבית בו ההורים עבדו מאוד קשה אמנם, אבל לא נתנו תשומת לב לילדים, יש מי אשר חוו נטישה בגיל צעיר של הורה אהוב וכן הלאה. גם אם נדמה לנו כי בחיים 'הרגילים' שלנו אין זכר לכל המשקעים הללו, כאשר אנחנו מגיעים לשלב בו אנחנו הופכים הורים בעצמנו, באופן טבעי, אותם סיפורים אשר את חלקם כבר שכחנו, מגיעים שוב לקדמת הבמה.

בשביל שנוכל להיות הורים טובים יותר, קודם כל, אנחנו צריכים להבין טוב יותר את צרכיו של הילד. גם כאן, עלינו לקחת בחשבון כי כל ילד הוא אחר וכי כל אחד מתמודד עם אתגרי החיים בצורה קצת שונה. שנית, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לעבור מסע במהלכו נוכל להסתכל פנימה. כאמור, מדריכת הורים היא מי שיכולה פשוט להציב לכם מראה. מצד אחד, היא מי שיש לה ידע מקצועי עשיר וניסיון, מה שכמובן מסייע בתהליך אל עבר הקמה של משפחה נעימה ומאושרת. מהצד השני, היא נמצאת כאן בעיקר כדי לעזור לכם למצוא את הכוחות הטמונים בכם לכתחילה, אבל בנסיבות שונות, פשוט לא באים עדיין לידי ביטוי.

מרגישים 'תקועים' ? זה הזמן לקבל עזרה

מירב ערן היא המייסדת והבעלים של 'הורות בפריחה'. ערן היא אשת חינוך אשר עבדה שנים רבות עם ילדים בגיל הרך ולאחר מכן, בליווי והדרכה של הורים במסגרת קליניקה פרטית ודרך סדנאות בקבוצה. מחפשים מענה מקצועי? עכשיו הזמן לפנות ולקבל מענה ראשוני.

Exit mobile version