Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

דוח המבקר: העלונים הפכו לספרים….

כמו בכל חג סוכות , הפכו עלוני השבת לספרים מרוב פרסומות , מה שנתן למבקר לבקר יותר. דו"ח המבקר לעלוני השבת שהפכו לספרי השבת ועל זה נאמר ושמחת בחגך. 

עלון שבת "עולם קטן"-  

צילום: באדיבות קק"ל


 צל"ש: רשת אמי"ת צירפה עלון בתוך "עולם קטן" ובו פרסמו את המודעה שהייתה תלויה בכניסה לחדר של הדר גולדין ה' יקום דמו – "נא להכנס עם חיוך ".  המודעה פורסמה בגודל שאפשר לכל אחד לתלות בכניסה לחדרו צל"ש לרשת אמי"ת ולאיש שעומד מאחורי הרעיון – שמוליק קליין.

עלון שבת "קרוב אליך"-
צל"ש:  על פרסום ראיון מעניין עם הזמר אברהם פריד ועל הכתבה בה מראיין הזמר אביתר בנאי אנשים ורבנים בעלי התשובה. כתבות מרתקות ומחכימות .
טר"ש: על העיצוב המינמלסטי, שגורם לכתבות מסוימות להיות קשות לקריאה מבחינה גרפית .

עלון שבת "שביעי"
צל"ש: העלון הצליח להשיג בבלעדיות מרשימה ראיון ארוך עם ראש ישיבת 'מרכז הרב' ואף לקבל חשיפה ראשונה של מכתב שכתב הרב מרדכי אליהו שבו חיזק את הרב שפירא זצ"ל בעת הפרישה של הרב טאו. הראיון התפרסם לרגל עשור לפטירתו.

צילום: עמיעד טאוב

עלון שבת "מצב הרוח "-
צל"ש:
 על פרסום כתבות איכות לצד כמויות אדירות של פרסומות . ניתן לציין כדוגמא את הכתבה על פריצת שביל חדש בשומרון שנפרץ באישור צה"ל על ידי בני נוער ועל החשיפה של דייגים ערבים שנכנסים לבסיס חיל הים באשדוד. ככלל, בתקופה האחרונה מצב הרוח מתחיל לפרסם חשיפות וסקופים. כל הכבוד. לצד ציון לשבח המפנק.

עלון שבת "שבתון" –
צל"ש: על פרסום דו"ח הזקנה של מבקר המדינה . סיקור מעמיק ביותר של מוטי זפט. ואף הפתעה ! על כל כתבה מופיע שם הכתב/ת! וזאת לאחר תקופה ארוכה שבה זה חסר . היתכן שהביקורת בטור זה עוזרת ? ימים יגידו.

עלון שבת "גילוי דעת "
צל"ש:  על פירסום כתבות איכותיות מלאות בתוכן מעניין. לדוגמא :ראיון עם הרב אלי בן דהן שהיה מזכיר הלשכה של הרב שפירא זצ"ל שהשנה צוין עשור לפטירתו.  העלון מועמד לפרס התוכן בשבוע הבא . נקווה שימשיך ויקבל את התואר.

צילום אחיה לייבו

פינת "פרס המודעה היפה"-
עקב ריבוי המודעות השבוע , המבקר נותן את התואר לכמה מודעות .
במקום הראשון – המודעה שמפרסמת את הפעילויות בחבל סוסיא שעליה חתום יח"צ לא מוכר אך מאוד יצרתי . המיוחד במודעה זאת היינו העניין שכל הפעילויות נכתבו בפורמט וורד רגיל. כל הכבוד.
במקום השני – המודעות של כללית עם הכיתוב הוא זכאי שהזכירו את השיר על אריה דרעי. אחלה רעיון.

Exit mobile version