Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

דירות חדשות 4.5 חדרים למכירה

נדל״ן בעזרת עורך דין

כאשר רוכשים דירות חדשות 4.5 חדרים למכירה, מקבלים חוזה מכר, אשר אותו ניסח עורך דין, חוזה זה, יהיה תמיד לטובת הקבלן שכן עורך דינו, הוא זה שניסח את החוזה ולכן, הסעיפים הקטנים והבלתי נראים, הם החשובים בחוזה זה. כדאי תמיד, כי עורך דין נדל"ן מטעמכם, ילווה את העסקה במלואה וגם לאחר רכישתה, עד לשביעות רצונכם המלאה. משפחות רבות, מחפשות היום דירות של ארבעה חדרים או 4.5 חדרים, כך שתהיינה מרווחות, שתהיינה קרובות לגנים ובתי הספר. ניתן למצוא מחירים שונים של דירות אלה, היות והמחיר תלוי גם באזורים בהם מוצעות הדירות למכירה. כדאי תמיד לערוך סקר שוק ולבדוק, היכן הכי טוב לרכוש את הדירה וכן, יש להיערך עם התקציב שיתאים לכם מהבחינה הכלכלית.

בררו כמה שיותר פרטים על הקבלן

הבחירה של הקבלן היא חשובה שכן, חברה קבלנית ידועה, תמיד תהיה עדיפה יותר, מאשר קבלן חדש שהוא אינו ידוע ואינכם יודעים מה החוסן הכלכלי שלו, או מה הערבויות שיציע לכם, עד לקבלת המפתח של דירות חדשות 4.5 חדרים למכירה.  הבדיקות של הנכס, הן חיוניות וקריטיות ולכן, יש להכין מראש תקציב עבור שמאי, עו"ד וכן תשלומים נוספים למס רכישה. הבדיקות הן קריטיות, היות וקרו מקרים, בהם הנכס נבדק ועל ידי עצת עורך הדין של הרוכשים העסקה התבטלה ולכן, יש לבדוק לגבי סעיף ביטול, במידה והנכס נבדק ולא נמצא  תקין., אם מבחינת חומרי הבניה או בגלל חריגות או מערכות  ותשתיות שלו הותקנו כראוי.

כיצד למצוא דירה בת 4.5 חדרים שתתאים לכם?

תמיד עדיף לרכוש דירה חדשה ויש לבחור את האזור הרצוי לכם, הן מבחינת מקום העבודה של שני בני הזוג, כך שיהיה נוח להגיע אליה וכן, אם ישנם ילדים קטנים, יש לבדוק את שירותי החינוך באזור, לפני שרוכשים דירות חדשות 4.5 חדרים למכירה. אם יש גם דירות במושב משמרת בפרויקטים חדשים באזור בו אתם מעוניינים לרכוש את הנכס, בררו לגביהם, כך שתוכלו לרכוש בצורה המושכלת ביותר, על פי הקבלן, על פי איכות הפרויקט וכן הלאה.

מוזמנים להתייעץ עם רוני חרמון, עורך דין קניית דירה מקבלן: 088-647331

Exit mobile version