Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

 דלתות הזזה לבית – נוחות חסרת פשרות

Beautiful and funny orange house with blue doors and windows

 דלתות הזזה לבית – נוחות חסרת פשרות

 כאשר אתם מעצבים את הבית או משפצים את הבית אתם גם רוצים לעצב מחדש את הדלתות. יש כל מיני אפשרויות לבחור כאשר בוחרים דלתות זכוכית לבית.  יש עיצובים קלאסיים, יש הרבה סוגים של חומרים,  עיצובים יותר מודרניים.  אבל לפני שמגיעים לעיצוב צריך לחשוב איזה סוג דלת אתם רוצים.  יש דלתות רגילות שנפתחות ונסגרות כרגיל.  והיום טרנד חם ומצליח הוא הטרנד של דלתות הזזה.

למה דלתות הזזה כל כך נוחות?

 דלתות הזזה הן נוחות מאוד וגם איכותיות.  הן משדרות הרבה יוקרה ויופי.  הן ממש דלתות יוקרה. כל מי שרוכש דלתות הזזה לבית מרגיש שרמת הנוחות בבית עלתה מאוד.  ממה נובעת תחושת הנוחות וההנאה בדלתות הזזה?   דלתות הזזה מגיעות מן העיצוב הסיני.  גם ביפן מאוד מקובל לשלב דלתות הזזה.  זה חלק מתרבות העיצוב ביפן ובסין.  דלתות הזזה משתלבות עם החלל שבו גרים, ועושות זרימת אנרגיה טובה בחדר.  

מתאימות לכל סוגי החדרים

דלתות הזזה גם תופסות הרבה פחות שטח מהחדר ומתאימות לחדרים קטנים.  גם בחדרים גדולים הם יפות ותופסות פחות מקום.  דלתות הזזה הן מרכיב מרכזי בתורת הפנג שואי.  העיצוב שיוצרות דלתות הזזה נותן אנרגיה טובה ונכונה בחדר. דלת רגילה תופסת הרבה מקום בחדר וגם משפיעה לרעה על האנרגיה בחדר. דלת הזזה אינה תופסת מקום בחדר וגורמת לזרימת אנרגיה טובה.  דלת הזזה לא משפיעה על העיצוב והיא ניטרלית יותר ולכן גורמת לאנרגיה טובה יותר בחדר. 

עיצוב ששבה את לב המערב

הרבה מאוד אנשים במערב  אימצו את שפת העיצוב המיוחדת הזאת של דלתות הזזה שהן גם דלתות יוקרה.  שימוש בחומרים איכותיים בעיצוב מיוחד לפי טעמכם הופך את הדלתות  ליותר מדלתות הזזה רגילות,  העיצוב הופך את דלתות ההזזה לדלתות יוקרה..   דלתות הזזה גם משפיעות על האווירה בחדר ומשפיעות על דרך החיים בחדר. דלתות הזזה היום הן עם סגירה שקטה.  כך דלתות לא נטרקות, והדלת לא עושה אף פעם רעש, היא גורם שקט ומאזן בחדר. עם דלתות הזזה נכנסים בשקט לחדר וגם יוצאים בשקט מהחדר זה מכניס אווירה טובה לחדר.

Exit mobile version