Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

דלתות פנים מתקפלת או להרכבה עצמית

בדיוק כמו שקיימים בשוק מטבחים להרכבה עצמית, כך תוכלו לרכוש דלתות פנים לבית בהרכבה עצמית. יש מגוון של דגמים וסגנונות של דלתות להרכבה עצמית, במגוון של מחירים וחומרים.

דלתות פנים מתקפלות

בואו נדון בעניין דלתות פנים ועיצוב מטבחים, פתרון נפלא לבעיית מקום הוא שימוש בדלת פנים מתקפלת בתוך עצמה – למשל שליש ושני שליש. מדובר בדלת שכלפי חוץ היא ברוחב בסטנדרטי אולם פעולת הפתיחה והסגירה שלה מנצלת לא את כל רוחב הדלת אלא עד למשל שני שלישים ממנה. באופן כזה מהלך פתיחת הדלת לא גורם לנוכחות במרחב של כל אורך הדלת אלא רק של חלק ממנה.

מדובר בפתרון מעולה גם למצבים שבהם לא ניתן לפתוח את כל הדלת לאור מבנה תכנוני של פנים החדר או של החלק החיצוני של החדר, כלפיו נפתחת הדלת.

דלתות פנים מסוג אקורדיון

עוד על דלתות פנים ומטבחים – דלת פופולארית מאוד להרכבה עצמית היא דלת פנים מסוג אקורדיון. זוהי דלת קלת משקל ופשוטה מאוד להרכבה. הדלת מגיעה במגוון של צבעים והיא מהווה חוצץ קליל ובמחיר נגיש לאלו שמבקשים בצורה מהירה מאוד ליצור חוצץ בין שני מרחבים שונים בבית. חשוב לקחת בחשבון שדלת אקורדיון לא מהווה חוצץ מושלם לצרכי פרטיות, סינון רעשים וריחות – אבל היא פתרון הולם ומהיר לתקציב מוגבל.

דלתות מסוג אקורדיון הן גם מתקפלות – מה שחוסך מקום בעת ההובלה שלהן מן החנות אל הבית.

יתרונות דלתות פנים מתקפלות

בשונה מתחום מטבחים מודרניים, דלתות מתקפלות עמידות ללחות, למים והן חזקות מאוד. מקובל לחשוב שדלתות מתקפלות או דלתות להרכבה עצמית הן לא חזקות או אמידות מספיק, ושהן נשברות בקלות ושבריריות אך המציאות היא ממש לא כך. תוכלו למצוא שפע של דלתות להרכבה עצמית ושל דלתות מתקפלות באיכות מאוד גבוהה וללא פשרות. דלת מתקפלות מספקות לכם גם חיסכון במקום, גם התאמה לצרכים מיוחדים של מבנה ומרחב וגם הנאה מרמת בטיחות ואיכות מאוד גבוהה.

כן מטבחים מודרניים זה תחום שונה מתחום דלתות פנים כמו כן תוכלו לרכוש מגוון של דלתות פנים מתקפלות ושל דלתות להרכבה עצמית עבור חללי מטבחים ועבור חללים אחרים בבית כמו חדרי ילדים או יחידת הורים, או לגינה.

Exit mobile version