Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האטרקציות שישדרגו לכם את החופשה

אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם בצפון, מתלבטים איפה לישון ובעיקר מנסים להבין האם יהיה לכם מה לעשות מעבר לרביצה על שפת החוף. אלא שהצפון הקסום והירוק מציע לתיירים המקומיים (וגם לזרים) שפע של אטרקציות ורעיונות מלהיבים שיהפכו את החופשה השגרתית לחוויה אידאלית. שלוש הצעות נבחרות – ממש לפניכם.

טיול טרקטורונים

דרך אחת נהדרת להכיר את השטח היא לצעוד, והרבה. הבעיה היא שהשיטה הזו גם מעייפת יותר, מה שאומר שתספיקו לראות מעט יחסית. אם תמירו את הצעידה המפרכת בטרקטורון שטח תקבלו חוויה הרבה יותר מלהיבה, ותספיקו לחוות מקרוב את הטבע, את האדמה ואת כל הטוב שיש לצפון להציע לכם. טיול טרקטורונים יכול להיות אידאלי עבור כל מי שיש לו קצת ניסיון בנהיגת שטח, ואם אין לכם – תוכלו גם להיעזר בשירותיו של מדריך מקצועי שילווה אתכם בדרך. מצד שני, יש מי שיעדיף לצעוד, לעבוד קשה ולהגיע גם לפינות נסתרות שאליהן הטרקטור לא ממש יכול להגיע.

טיול ושיירת חמורים.צילום עמיעד טאוב

רפטינג בנהר

לצד טיולי השטח שבהם תצעדו בין הרים ובין סלעים, אתם פשוט חייבים לפנות מקום גם לחוויה רטובה ומהנה יותר, כמו רפטינג. משפחות, קבוצות של חברים וגם זוגות שרוצים ליהנות מאתגר זוגי יחד, כולם יוצאים נלהבים ונרגשים אחרי שהם משלימים מסלול רפטינג בנהר הירדן. עם הסירה המתנפחת והפעילות הספורטיבית שמתאפיינת בחתירה ממושכת, וגם עם המים שפורצים פנימה ומצננים ביום קיץ לוהט, אין ספק שזו אחת האטרקציות הלוהטות והמהנות ביותר שיש. אגב, רפטינג היא גם פעילות שמתאימה למי שאין לו כל ניסיון, וברגע האמת תוכלו לבחור מסלול על פי רמת הניסיון והמומחיות שלכם, ושל הצוות שמתלווה אליכם.

סנפלינג ואומגה

לסיום, חובבי האקסטרים יגלו שיש להם גם לא מעט אטרקציות בצפון. סנפלינג, למשל, היא אטרקציה אידאלית למבקרים באזור צוק מנרה, על יד קריית שמונה. פעילות קצת פחות "אקסטרימית" אבל מעניינת לא פחות היא אומגה, ואם תחפשו עוד קצת תגלו אפשרויות נוספות כמו קירות טיפוס או מגלשות הרים. אין ספק שיש בצפון לא מעט דרכים טובות להעביר את הזמן ולבלות כמו שצריך, וכל אטרקציה שבה תבחרו תעשיר את החוויה שלכם לאין שיעור. כל שנותר לכם, אם כן, הוא פשוט לבחור, לארוז ולצאת לדרך.

 

Exit mobile version