Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האם חבילת פרטנר טריפל שווה את המעבר?

חבילות הטריפל והקוואטרו של חברות התקשורת הן הפתרון המושלם עבור כל צרכן שרוצה להשיג את העסקה הטובה ביותר, מבלי לבזבז שעות על התמקחות עם מרכזי שירות המכירות. חבילות אלו מאגדות את כל שירותי התקשורת שלכם לחשבון אחד, ומטרתן הוא להוזיל עלויות עבורכם, וגם לצמצמם את כמות החשבונות שתקבלו בכל חודש. אבל אי אפשר שלא לתהות: למה? למה חברות התקשורת מאפשרות לנו חבילות במחירים כאלו, ומי מרוויח מכל הסיפור הזה? והאם זה באמת משתלם לנו?

פרטנר מפמפמת פרסומות לחבילת הטריפל, הלא היא חבילת פרטנר טריפל, ואנחנו כאן בשביל לבדוק כמה זה שווה לכם באמת.

למה חברות התקשורת מציעות לנו חבילות טריפל וקוואטרו?

השאלה הראשונה שאנחנו שואלים בכל פעם שאנחנו מקבלים דיל משתלם היא מה המניע של הצד השני, זה שמציע לנו את הדיל המשתלם. גם בחבילות תקשורת אנחנו תמיד נחפש אותיות קטנות, כדי להבין איפה ה"קאצ". אבל כשמדובר בחבילות טריפל וקוואטרו – לרוב אין קאצ', ופשוט מדובר בחבילות משתלמות ונוחות במיוחד.

צילום: Pixabay

הסיבה שחברות התקשורת מציעות לנו דילים כל כך משתלמים, שמוזילים את שירותי התקשורת ברמה משמעותית, היא שהחברות פשוט רוצות בלעדיות עלינו הלקוחות.

החברות רוצות שתהיו לקוחות שלהם בכל התחומים – לא רק באינטרנט המהיר שלהן או בשירות הטלוויזיה הזול שהן מציעות – הן רוצות שתהיו מנויים שלהן בכל השירותים שהן מציעות.

ה"בעלות" הזו והנאמנות שאתם מפגינים כלפי החברה שווים להן הרבה, כי כך הן מבטיחות שתישארו לקוחות שלהן לזמן רב יותר ובשירותים רבים יותר, מבלי לפזול הצידה לחברות אחרות. אם תחשבו על זה, זה מאוד הגיוני שחברות התקשורת יציעו לנו את הדילים האלו, וחוץ מזה, מה אכפת לנו? אנחנו נהנים ממחירים זולים בהרבה!

אז לעבור לחבילת פרטנר טריפל – או לא?

כולנו יודעים שחוץ ממחיר יש עוד כמה דברים שצריך לשקול לפני שרצים להחליף שירותי תקשורת. מה לעשות – לא כל שירותי הטלוויזיה נולדו שווים, ולא כל חיבורי האינטרנט איכותיים באותה המידה. גם אם המחיר זול בהרבה, זה לא ממש שווה אם אתם חורקים שיניים בכל פעם שאתם מנסים לצפות בסרטון ביוטיוב או שערב הסרט שלכם התבטל בגלל שלא הצלחתם למצוא אף סרט ראוי. אבל במקרה של פרטנר טריפל, אנחנו ממש בספק שתתחרטו על המעבר – מדובר בחברת תקשורת מקצועית ורצינית שמציעה שירותים ברמה גבוהה ביותר. מגוון ערוצים רחב, ספריית VOD עשירה להפליא, שיתוף פעולה עם נטפליקס המצויינת וגם מהירות גלישה גבוהה מבטיחות שגם הלקוחות הקשוחים ביותר לא יתאכזבו.

החבילה משתלמת כלכלית והשירותים איכותיים, עכשיו רק נשאר לכם לבחור בין החבילות שפרטנר מציעה בחבילות הטריפל:

  1. חבילה בסיסית – חבילת ערוצים, ממיר מקליט המשדר באיכות K4, ספריית VOD, אינטרנט במהירות 40 מגה, קו טלפון ביתי וגם הטבת נטפליקס למשך חצי השנה הראשונה של המנוי שלכם.
  2. חבילה מורחבת – בחבילה המורחבת תקבלו בדיוק את אותם הדברים שתקבלו בחבילה הבסיסית, אך בחבילה זו תקבלו 3 ממירים במקום ממיר 1.

מחירי החבילות משתנים מעת לעת – כדאי להישאר עם אצבע על הדופק ולבדוק באתר זורו האם יש חבילות חדשות או מבצעים חדשים שיעזרו לכם לחסוך עוד כמה עשרות שקלים בכל חודש. מי יודע, אולי החיסכון הקטן הזה יצטבר ובעוד כמה שנים יממן לכם חופשה משפחתית בתאילנד!

Exit mobile version