Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האם יש יותר סיכוי לבגידה בתקופת הסגר? 

תקופת הקורונה שחווינו ועדיין אנו חווים הביאה איתה לחיינו סיטואציות חדשות, מורכבות מאוד. אחת הבולטות בהן היא הסגרים. הסגרים הושיבו אותנו בבית למשך תקופות ארוכו וזאת כאשר לא רק מקום העבודה שלנו נסגר אלא גם מקומות בילוי, מסעדות, משרדים וחנויות. העולם הושבת והסיטואציה הייתה מוזרה. מצב זה יצר בבתים רבים תופעה  של סיר לחץ, ואם היו קיימות בעיות וקשיים בזוגיות, הרי שבתקופה זו הם צפו מעל פני השטח וקיבלו משנה תוקף, שוב לא היה ניתן לצמצם את שעות המפגש שלנו עם בן הזוג, להיות בחברת ידידים משפחה או לבלות בבילויים וחופשות, וזה בהחלט העצים את הזוגיות איך שהיא ללא מסכות, וללא מסיחים. 

כחוקרי בגידות, ניתן לדווח כי בתקופה זו משברים זוגיים התעצמו ואף נוצרו. למרות שמדובר בסגרים ואולי דוקא בגללם, אתרי אינטרנט של הכרויות כאלה ואחרים לא נסגרו ופגישות מחתרתיות בין שני פרטנרים נעשו. אז אם אתם חושדים כן בן או בת זוגכם אינם נאמנים לכם, כדאי לפנות למשרד חקירות, כדי לאמת או לשלול את החשדות.

איך מתבצעת חקירה פרטית

חקירה פרטית מקצועית משתמשת בשיטות חקירה מקצועיות אך חוקיות. לדוגמא האזנת סתר לטלפון אינה חוקית, ולכן חוקר לא ישתמש בה ויפעיל שיטות חקירה חוקיות מחד אך מקצועיות ואיכותיות כגון חקירה עקיפה של גורמים הבאים במגע עם מטרת החקירה, מעקב אחר מושא החקירה, ועוד.

חוקר פרטי מקצועי 

חוקר פרטי מקצועי מביא למזמין החקירה בזמן קצר לאחר ביצוע של חקירה מהירה ודיסקרטית באופן יעיל עובדות בצירוף הוכחות וראיות. זהו תפקידו של החוקר ומכאן והלאה הפרשנות לגבי העובדות ושיפוט האם  זו בגידה , נשארת לשיקול דעתו ולרגשותיו של מזמין החקירה. וזאת בשל העובדה כי המושג בגידה ניתן לפרשנויות סובייקטיביות שונות. 

תפקידו של החוקר הפרטי אינו לפרש את מעשי מושא החקירה אלא להביא את העובדות כהוויתן בפני מזמין החקירה כדי שהוא יחליט האם המעשים האלה מהווים בעינו ולהרגשתו בגידה ויוכל לשקול את צעדיו בהתאם. 

ידע הוא בהחלט כוח.וזה הכוח הניתן למזמין החקירה שיודע את העובדות במדויק. 

Exit mobile version