Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האם יש תופעות לוואי מניתוח לייזר בעיניים?

בין אם אתם מסתובבים עם משקפיים, משתמשים בעדשות מגע, או אפילו רואים מצוין 6/6, בוודאי כולכם שמעתם על הניתוח המפורסם, ניתוח לייזר בעיניים, אשר מאפשר לך לראות את העולם  כמו כולם ולהפסיק להשתמש בעדשות המגע או המשקפיים שלך.

אם כבר החלטתם ללכת על זה, נמאס לכם להסתמך על עדשות המגע או המשקפיים שלכם בכדי לראות, ואתם רק חוששים מתופעות הלוואי שעולות להגיע בעקבות ניתוח לייזר בעיניים, תנו לנו לעשות לכם סדר.

בתור התחלה – האם קיימות תופעות לוואי בעקבות ניתוח לייזר בעיניים?

בדומה לניתוחים רבים ולפעולות רפואיות אחרות, גם ניתוח לייזר בעיניים על ידי פרופ' אבי סלומון, קיימות תופעות לוואי נלוות אשר עשויות להופיע בעוצמות שונות. תופעות הלוואי אולי יכולות להיות מטרידות בהתחלה, אך כאשר מתגברים עליהן ומתמודדים איתן, נוכל להנות מהראייה שלנו כמו שתמיד חלמנו. במידה ואתם עדיין לא רגועים ורוצים לדעת הכול על תופעות הלוואי הנלוות עם הניתוח, פרופ' אבי סלומון כאן כדי להסביר לכם הכול. פנו כעת לייעוץ רפואי.

תופעות הלוואי שמגיעות לאחר ניתוח לייזר בעיניים

לאחר שביצעתם את הניתוח, עלול להגיע כאב בעיניים במהלך הימים הראשונים. אל דאגה, בכדי לפתור כאב זה ניתן להשתמש במשככי כאבים. זה אמנם לא זול, אך זה ישכך את הכאב ויקל עליכם.

אחת התופעות הנדירות ביותר אשר מגיעות לאחר ניתוח לייזר בעיניים על ידי פרופ' אבי סלומון ובכל קליניקה רפואית, היא זיהום המתרחש בקו הפיצול. ניתן למנוע זיהום זה באמצעות חיטוי העפעפיים לפני הניתוח באמצעות תמיסת פולידין. כל אדם אשר עבר ניתוח לייזר, נשלח על ידי פרופ' אבי סלומון לביתו לנוח עם טיפות אנטיביוטיות, בשביל למנוע את הזיהומים שעלולים להגיע בתקופת ההחלמה מההליך.

תופעות לוואי אלו הן הנפוצות ביותר, ומגיעות בטווח קצר ומיידי לאחר הניתוח. אך האם קיימות תופעות לוואי לניתוח להסרת משקפיים או עדשות מגע בלייזר אשר מגיעות בטווח הארוך ועשויות לפגוע בנו ובעיניים שלנו?

תופעות הלוואי בטווח הארוך

יובש בעיניים, היא אחת מתופעות הלוואי הנפוצות ביותר שבאות בטווח הארוך לאחר ניתוח לייזר בעיניים, אך היא גם הפיכה וקלה ביותר, אל תתנו לה להדאיג אותכם. כבערך חמישית מהמנותחים יכולים לחוש בתחושת יובש בעיניים בעקבות הניתוח, שיכול לגרום לתחושת אי נוחות, עייפות, להוביל לגירודים, ועוד.

ניתן להתגבר על היובש בעיניים בקלות באמצעות תחליפי דמעות במינונים שונים שיומלצו לכם על ידי פרופ' אבי סלומון רופא עיניים ומומחה למחלות קרנית.

תופעה נוספת שהייתה קיימת בעבר וכיום היא כמעט ולא מדאיגה אותנו, היא סנוורים והילות- ראייה דלילה מסביב למקום מואר, ראייה כפולה של האור או ראייה מטושטשת. אמנם, תופעה זו כבר בקושי מתרחשת. זאת, הודות לתבניות השיוף המתקדמות והמחושבות שקיימות כיום. אלו לוקחות בחשבון  עיוותים שכאלו, ומתאימות את עצמן לכל קרנית ולא משאירות מקום לעיוותים או סנוורים.

Exit mobile version