Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האם לבנות אתר באופן עצמאי או להיעזר במומחה?

הבסיס להצלחה בשיווק באינטרנט היא תשתית טובה אליה נוכל להביא את הגולשים מרחבי הרשת, לבנות עמם יחסי אמון, לאפשר להם להכיר את המותג ולסמוך עליו. אז, אולי, אלה גם יבצעו רכישה/הזמנה של השירותים או המוצרים של החברה. בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק הוא הבסיס להצלחה שלכם ולכן חשוב שייעשה על ידי בונה אתרים מקצועי. עם זאת, יש הרבה בעלי עסקים המעוניינים לבנות את האתר שלהם בעצמם כדי לחסוך בעלויות בניית האתר. כאן עולה השאלה – מה עדיף? להשקיע בבונה אתרים מקצועי או לבנות את האתר בעצמנו ולחסוך כסף? היכן זה עולה לנו יותר?

מדוע בעל עסק רוצה לבנות את האתר שלו לבד והאם זה יכול להצליח?

כל בעל עסק רוצה לחסוך בהוצאות העסקיות שלו. כאשר מדובר על בניית אתר לעסק, ייתכן והוא יעדיף לעבור קורס בניית אתרים בעצמו ולבנות לעצמו אתר אינטרנט לעסק כדי לחסוך כמה אלפי שקלים. בטווח הקצר זה נשמע טוב אולם צריך לזכור כמה דברים: ראשית, בעל העסק יצטרך לבזבז זמן יקר על לימודים ועל בניית האתר. דבר נוסף הוא שבניית האתר דורשת גם עיצובים גרפיים מקצועיים ולעתים גם תכנות ועריכת קוד. לבסוף – בניית אתרים כיום משולבת בכל כך הרבה מונחים ותחומים מהשיווק הדיגיטלי כמו קידום אתרים אורגני או חוויית משתמש, דברים שבעל האתר לא ידע כיצד לבצע אותם בהכרח.

עבודה מול מומחה לבניית אתרים:

נתנו את הדוגמה של בניית אתר מקצועי לעסק שכבר מותאם לצורך קידום אתרים בגוגל. במקרה כזה בעל האתר, בעת בניית האתר ידאג כבר להתקין תוספים חשובים, ידע לבצע התאמות של הקוד ושל התוכן הראשוני באתר, ידאג לתפריטי ניווט נוחים, תוסף נגישות, התאמה רספונסיבית של האתר וחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. אלה יהיו חיוניים מאוד להצלחת האתר הן ברמת שביעות רצון הגולשים והגדלת אחוזי ההמרות באתר והן לקידום האורגני שלו בגוגל.

לסיכום; ניסיון לחסוך כמה אלפי שקלים עבור בונה אתרים מקצועי עשוי לעלות לכם יותר ביוקר בהמשך. כפי שבונה אתרים לא יתחיל לבצע עבודה במקצוע שלכם אלא יזמין אתכם כאנשי מקצוע, כך סביר להניח שכדאי יהיה לכם להשקיע בתחום ההתמחות שלכם ולאפשר לבונה אתרים או חברת פרסום המעסיקה בונה אתרים, לבצע את העבודה עבורכם על הצד הטוב ביותר.

Exit mobile version