Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האם לשלב קידום ממומן עם אורגני?

בניתם אתר אינטרנט מקצועי ויפיפה לעסק שלכם? עכשיו זה הזמן להתחיל לפרסם אותו, להביא גולשים לאתר ולקוחות חדשים לעסק שלכם. כדי לעשות זאת לא מספיק שיהיה אתר יפה עם תוכן טוב – צריך גם לדעת לפרסם אותו בצורה נכונה. היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום שלנו? האם כדאי לפעול לטווח הקצר או הארוך? אולי בכלל ניתן לשלב בין תוכניות הפרסום ועדיין לקבל תוצאות? על כך ועוד ננסה לענות ב3 הדקות הקרובות.

אפשרויות פרסום לעסקים קטנים:

כאשר מדובר על שיווק דיגיטלי יש לא מעט אפשרויות פרסום לעסקים קטנים. עסק קטן יהיה לרוב עם תקציב נמוך ולכן בדרך כלל נמליץ להתמקד בטכניקת פרסום אחת, לשים עליה את כל התקציב ולהשיג תוצאות טובות מאותו הקמפיין. לאחר מכן תוכלו להרחיב לאט לאט את קשת הפרסום שלכם לטכניקות ופלטפורמות נוספות. בין האפשרויות המובילות תוכלו להשקיע בפרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, קידום ביוטיוב ועוד. תוכלו להשקיע בפרסום ממומן או בקידום אורגני.

מתי משתלם קידום אורגני ומתי ממומן?

קידום אורגני הוא הליך שפועל לטווח הארוך ואילו קידום ממומן הוא הליך שפועל לטווח הקצר. עם זאת, הקידום הממומן הוא שירות יקר יותר בטווח הארוך ולא בטוח שההכנסות המגיעות מהמכירות יחזירו את עלויות הקמפיין. מדוע אם כן משקיעים בקידום הממומן? כדי לבנות בסיס לקוחות ראשוני או גדול יותר לעסק. אם הלקוחות הם לקוחות חוזרים ורוכשים שוב הרי שהחל מהרכישה השנייה זה כבר רווח נקי של העסק עבור לקוחות שלא היה צריך לשלם שוב כדי להביאם. כמו כן בעזרת משווק דיגיטל מקצועי ומנוסה ניתן כן לייצר קמפיין ממומן מספיק רווחי שישתלם להחזיק לאורך זמן. הקידום האורגני משתלם יותר כלכלית לטווח הארוך ותורם גם למוניטין וכן עבור מיתוג עסקי טוב יותר.

מתי זה טוב לשלב אותם יחד?

לחתוך את תקציב הפרסום לחצי או בתמהיל אחר עשוי לגרוע מההצלחה של אחת מטכניקות הפרסום וזה יוצר מצב של זריקת כסף לפח. השילוב בין קידום אורגני לממומן הוא טוב גם לעסקים המבוססים יותר כלכלית, שיכולים להרשות לעצמם להשקיע תקציב מספיק גבוה בשני התחומים וליהנות גם מתוצאות בטווח הקצר וגם מתוצאות בטווח הארוך.

Exit mobile version