Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האם מותר להתפלל לצדיק?

מותר לבקש מהצדיק שיעתיר עליכם בתפילה לפני הקב״ה, כאשר ניתן גם לבקש מהקב״ה את המשאלה שלכם בזכותו של הצדיק שבקברו בחרתם להתפלל. לכל אחד יכולים להיות קשיים משלו בחייו, אבל עליכם להבין שאם אתם בוחרים להתפלל, זה יהיה חשוב שתעשו את זה בדרך נכונה ולצד זאת גם מתוך אמונה.

אל תתנו לקשיים בחיים שלכם להיות אלו שמשפיעים עליהם לרעה. אתם רק צריכים לעשות כל מה שאתם יכולים על מנת לשפר את החיים שלכם ולהיות להיכנע. על אף כל הקשיים שאתם יכולים להיתקל בהם לאורך הדרך, אתם רק צריכים להיות מכווני מטרה ולעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להצליח עם השינוי שאתם שואפים לעשות.

נוסעים להתפלל בקברי צדיקים

אתם יכולים לעשות נסיעה קבוצתית כדי להתפלל בקבר של צדיק שאתם מעריכים כמו: רבי מאיר בעל הנס או קבר רחל וצדיקים נוספים. רק תעשו את זה בדרך כזו שתוכלו להיות שלמים איתה. תלכו על בטוח בכל הנוגע לדברים שאתם מחליטים לעשות ותמיד תוודאו שאתם כמובן לא מוותרים לעצמכם על אף הקשיים.

לכל אחד יש משאלות משלו ודברים שהיה רוצה שיקרו, כך שאתם צריכים לשאול את עצמכם איך הייתם רוצים לראות את החיים שלכם ומהם כל הדברים שהייתם רוצים לעשות על מנת שהם יוכלו להתנהל בצורה הרבה יותר טובה. זה לא משהו שצריך להיות קשה, ורק נדרש מכם להיות ממוקדים וסבלניים במובן הזה.

 תמונה: pexels

תבקשו משאלה מהקב״ה

החיים שלכם יוכלו להיות הרבה יותר טובים ותהיה לכם רמת סיפוק הרבה יותר גבוהה אם רק תשמרו על מצוות וכשבאמת יש לכם צורך במענה ועזרה, תתפללו לקבלת עזרה. זה יוכל לשפר את החיים שלכם ולהקל עליכם בלא מעט מובנים בסופו של דבר.

עליכם להבין שאם אתם כבר בוחרים לנהל את החיים שלכם בדרך כזו או אחרת, אז זה יהיה חשוב שתעשו את זה בצורה אחראית ותמיד תקפידו לעשות כל מה שניתן על מנת להפיק את המרב מהדרך שבה אתם בוחרים להתנהל ואף פעם לא תתנו לקשיים לנצח אתכם בדרך כזו או אחרת.

תמיד אפשר להתגבר על הקשיים

 

זה לא משנה מהו הקושי בחיים שאתם נאלצים להתמודד אתו, תמיד תאמינו ותזכרו את כוחו של קב״ה. החיים מציבים אותנו בפני אתגרים רבים, אך אם רק נגיע אליהם עם הגישה הנכונה ואף פעם לא נוותר, נוכל בסוף להתגבר על כל אחד מהם. זה הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים להבין.

עליכם להבין כי החיים שלכם והדרך שבה אתם תופסים אותם מושפעים מהדרך שבה אתם מתמודדים עם אתגרים שאתם נתקלים בהם. אתם תמיד צריכים להישאר חזקים ובעת הצורך לזכור כי אתם יכולים להגיע אל קברי צדיקים כדי לקבל ישועה ולהחזיר את החיים שלכם למסלול בתוך זמן קצר בסופו של דבר.

Exit mobile version