Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האמן אלדד זיו והפרעות קשב בגלריה האחרת במכללת תלפיות

אמש נחנכה תערוכתו של האמן השחקן ואיש התקשורת אלדד זיו בגלריה האחרת במכללת תלפיות. בתערוכה הוצגו יצירותיו של האמן, ולטקס חנוכת התערוכה הגיעו ראש המכללה, בנימין בהגון, ראש המסלול לאמנות ד"ר מתי פישר ואוצר התערוכה האמן אבנר בן חמא לצד הסטודנטיות מהמסלול לאמנות במכללה. בנוסף להצגת יצירותיו, עלה האמן להרצות בנושא הפרעות הקשב שלו והאופן שבו הצליח להתגבר והפך להצלחה כאמן שחקן ואיש תקשורת.

ציוריו של זיו (וגם פעילותו הרב-תחומית), מתארים בדומה לפסוק, כתם ליד כתם, נקודה לצד נקודה, "זעיר פה זעיר שם", את דרך עבודתו העקבית והסבלנית, המהווה מכלול יצירתי מרהיב. לא בכדי, בחלק הארי של העבודות מתוארים צבים הפוסעים לאיטם "צב ליד צב" או אם תרצו "צַו לָצָו צַו לָצָו קַו לָקָו קַו לָקָו".

בעבודותיו, אלדד מצליח להפתיע ולהפעים כל פעם מחדש את קהליו בסגנונו הפוינטיליסטי (הגזורה מ 'POINT'), בטכניקה שבה גווני הצבעים מתקבלים על ידי נקודות צבע קטנות של צבעים משלימים. הוא למד אמנות בארץ ובניו יורק והתפרסם כאמן בתחומים שונים(אמנות פלסטית, תיאטרון ותקשורת). אלדד גם כתב וביים הצגות, השתתף בתכניות רדיו וטלויזיה והציג בארץ ובחו"ל.

"התערוכה היא סיכום של השתיים הקודמות. טרילוגיית התערוכות היו עבורי מסע ארוך ומפתל אל תוך המחוזות שמהם שאבתי השראה. כעת אני מרגיש חופשי ומשוחרר לצאת לדרך חדשה ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להציג את התערוכה בגלריה האחרת במכללת תלפיות". סיכם זיו את האירוע.

בנימין בהגון, ראש המסלול לאמנות ד"ר מתי פישר ואוצר התערוכה האמן אבנר בן חמא. צילום באדיבות מכללת תלפיות
אלדד זיו ובנימין בהגון. צילום באדיבות מכללת תלפיות
Exit mobile version