Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האמנים שלא מפסיקים להפתיע ולשבור שיאים

עד לפני מס' שנים, היו יחסית מעט אמנים שזכו בישראל להצלחה גדולה. היה אפשר לספור אותם כמעט על יד אחת. מדובר לרוב באמנים על זמניים כמו שלמה ארצי, יהודה פוליקר וריטה. הם היו שוברים שיאים של מכירות אלבומים וכרטיסים להופעות.

היה פער עצום בינם לבין אמנים אחרים, בין אם מדובר על אמנים מרכזיים ובוודאי אם היה מדובר באמני שוליים.

היום, בשנת 2024, המציאות מעט שונה. רשימת האמנים המצליחים, אלה ששוברים שיאים ללא הפסקה, רק גדלה עם הזמן. יש לכך הסברים רבים. הנה כמה מהם:

  1. כיום יש יותר פלטפורמות לקהלים שונים, בעזרתן אמנים יכולים להיחשף לקהל.
  2. ישנן יותר תחנות רדיו ואלו מנגנות הרבה יותר סגנונות מוזיקה מאשר בעבר.
  3. הטעם הישראלי התפתח ונפתח לז'אנרים חדשים. אפשר למצוא שילובים שונים ומגוונים, כאשר אין בהכרח ז'אנר אחד ששולט.
  4. יש הרבה יותר אמנים מאשר בעבר. צעירים רבים עושים מוזיקה. הם לא צריכים בשביל זה הרבה. לרבים מהם יש אולפני הקלטות בבית והם יכולים לעשות דברים שונים ומגוונים שיגיעו אל הקהל הרחב במהירות, דרך האינטרנט, סטרימינג או באמצעים אחרים.

צילום: unsplash

האמנים הבולטים שזוכים היום להצלחה בישראל

עדן חסון

עדן זמר צעיר, אשר זכה להצלחה גדולה עם השיר "שמישהו יעצור אותי" שזכה לשיר השנה ב-2018. בתחילת דרכו הוא היה כותב שירים לאמנים אחרים, ביניהם עדן בן זקן ופאר טסי, ולימים התחיל לכתוב לעצמו ולהופיע במקומות שונים.

כמו כן, הוא ממשיך לשתף פעולה עם אמנים שונים, כולל אמנים ותיקים ממנו, דוגמא להקת הדג נחש באלבום האחרון שלהם.

מעבר להצלחה המוזיקלית שלו, הרי שעדן גם משדר תוכנית בגלגל"צ והצטרף לאחרונה גם לצוות השופטים של הכוכב הבא.

אם מדברים על עדן חסון הופעות מתקיימות ברחבי הארץ ובמקומות הגדולים ביותר. ההופעות שלו נחשבות לאירוע נוצץ ומיוחד, כיאה לאמן בסדר גודל שכזה.

נועה קירל

מלבד עדן חסון, אפשר למצוא עוד הרבה אמנים נוספים שמצליחים לשבור שיאים, בין אם באופן אישי, בהופעות במקומות שונים ולא צפויים, ובין אם זה באופן רחב. למשל, אמנים כמו נעה קירל שכובשת את פארק הירקון ומושכת עשרות אלפי מעריצים, צעירים ומבוגרים. כבר אמרנו שהיא הביאה לנו מקום 3 ומכובד באירוויזיון?

עדן בן זקן

אין אחד שלא מכיר את עדן בן זקן, שכבר מזמן כבשה את קיסריה והיכל נוקיה. כל מילה אחרת מיותרת.

עומר אדם

אין שיא שעומר אדם לא הצליח לשבור מאז היום בו התחיל להתפרסם. כיום, בייחוד לצד העשייה והתרומה שלו ללוחמים בעקבות אירועי ה-7.10, עומר אדם שוב הפך להיות אחד מהאמנים האהובים בישראל.

Exit mobile version