Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

האקססוריז שמשנה כל הופעה – נעלים!

תקופת החגים, אין ספור הופעות שונות, איך צולחים את כל זה הרי אי אפשר ללבוש את אותו אאוטפיט פעמיים…!!! הסטייליסטית שלנו רעיה הרבסטמן בטיפ שיק שמחדש כל הופעה. 

אני חסידה גדולה של אביזרים ותמיד ממליצה להשקיע בהם מכיוון שהם בעצם מהווים את התבלינים שלנו להופעה ואת האמירה הסופית .

אביזרים = תכשיטים /נעליים /תיקים / מטפחות /צעיפים /משקפיים וכל מה שיכול להתווסף לפריטי הלבוש שלנו.

מי שמכיר אותי יודע שאני פריקית של נעליים, יש לי נעליים במגוון סגנונות וטקסטורות , במגוון צבעים /סוגי עקבים למגוון אירועים ולמגוון הופעות .

נעלים . צילום באדיבות pixabay

מאז שאני זוכרת את עצמי האמנתי כי לא משנה בת כמה את ומהו סגנון הלבוש שלך הנעליים נותנות את הטוויסט בהופעה שלנו

אז הכנתי לכן כמה טיפים חשובים בכל הקשור לנעליים:

  1. צבעים – במלתחה חכמה וורסטילית רצוי שיהיו נעליים בצבע ניוד אפור וחום הלו הם הצבעים הנטרלים שישתלבו היטב עם כל הופעה , לאחר מכן הצבע השחור ולאחר מכן צבע אחר שאהבה נפשכן ויכול לתת טוויסט להופעה שלכן.
  2. הקפידו כי הנעליים שלכן יהיו נקיות ולא מרופטות ויותר מזה העקב שלהן שיהיה תקין ולא שחוק. אתן יכולות ללבוש פריטים מרשימים מאד אבל במידה והנעליים יראו לא טוב הרסתם באותו הרגע את כל ההופעה.
  3. ההמלצה היא כי יהיו לכן לפחות נעל אחת "לבושה" לאירועים שונים ונעל אחת יומיומית שתוכלו לנעול אותה במהלך היומיום שלכן.(הנ"ל לא כולל נעלי ספורטJ)
  4. נוחות – המשפט " את הכי יפה שנח לך" הוא לא קלישאה.. תתפלאו גם נעל עם עקב יכולה להיות נוחה במידה ורוכשים נעל עם סוליה רכה ונוחה. תנעלו את הנעל לפני הרכישה, תצעדו איתה, תרגישו אותה ורק אז תרכשו . במידה ולא תהיה נוחה לכן ,סביר להניח שתישאר בארון הנעליים כלאחר כבוד. בנוסף חשוב שתדעו כי כיום ניתן למצוא גם בחנויות הנעליים המוגדרות כחנויות ל"נעלי נוחות" נעליים בעלי CHIC ואופנתיות
  5. בעבר רכישות הנעליים היו מתבצעות אך ורק בחנויות נעליים. כיום גם רשתות הבגדים מציעות לנו מגוון רחב של נעליים במחירים מצויינים ,בעלי CHIC ובאיכות טובה מאד.

לסיכום …

זיכרו שנעליים הם אקססוריז לכל דבר ויכולים לתת פרשנות שונה להופעה שלכן כל פעם באופן אחר.

שנה טובה אהובות

רעיה הרבסטמן – סטייליסטית אישית

לנצל את עונת הסיילים.טיפים מאת רעיה הרבסטמן.צילום באדיבות סטיילינג יו
Exit mobile version