Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הדברה אורגנית – נפטרים מהמזיקים

בעלי גינה משקיעים לא מעט זמן ולא מעט משאבים כלכליים על מנת לשמור על הגינה שלהם ומנסים לטפח וליפות אותה ככל שניתן. בעלי הגינה מתמודדים עם אתגרים רבים כגון גשמים חזקים מדי, ימים חמים בקיץ, צמחים מיובשים ועוד. עם זאת, האתגר הגדול ביותר של בעלי הגינות הוא המלחמה הלא נגמרת במזיקים. מדובר למעשה באויב מספר אחת של הגינה ועל מנת לשמור על הגינה מפניהם מומלץ מאוד לבחור בהדברה אורגנית. אם בהדברה כימית רגילה ישנם רעלים המרוססים על הצמחים, העצים והגידולים שלכם הרי שהדברה אורגנית מבוססת על חומרים טבעיים בלבד המגיעים מן הצומח. הדברה אורגנית שומרת על הסביבה מפני פליטת רעלים מיותרים לאוויר, אין צורך לחבוש מסכה כאשר משתמשים בשיטה הזו ובניגוד לשיטות ריסוס אחרות אין כל סכנה לילדים, נשים בהריון או לחיות המחמד. אם פעם היינו צריכים לצאת מהבית או מהגינה למשך כמה ימים בגלל שמרססים הרי שבדרך הזו כבר לא צריך לצאת מהבית ומדובר בשיטה פשוטה ונעימה שתורמת ועוזרת גם לכם וגם לסביבה שלכם.

נמלים, יתושים, מקקים, עש, פשפשים, קרציות, פרעושים ותיקנים- שלום ולא להתראות

לכל בעל גינה יש סוג אחר של מזיק שלא נותן לו מנוחה ופוגע בגינה שלו. הדברה אורגנית יעילה כנגד כל המזיקים ועבור כל מזיק יש הדברה מיוחדת ומוצרים ייחודיים. בעל גינה אשר סובל מנמלים שמטפסים ואוכלים את הגידולים שלו יכול להשתמש בג´ל או אבקה שמפתה את הנמלים לקחת את החומרים ולהאכיל בהם את שאר הקן. בדרך זו הנמלים מתות וכאשר גם מלכת הנמלים מחוסלת אפשר להגיד שלום לנמלים. עבור תיקנים כבר יש מלכודות מיוחדות אשר לוכדות את התיקנים ומרחיקות אותם מהצמחים, הגידולים, הפירות והירקות. עבור המזיקים האחרים כגון יתושים, פרעושים ועש יש תרסיסים אשר מונעים מהם להגיע לגידולים ומאפשרים לגידולים לצמוח וגדול בדיוק לפי התכנית המקורית. הדברה אורגנית שומרת על הגידולים שלכם, שומרת על הסביבה וכדור הארץ וכמובן שומרת עליכם ועל הקרובים לכם בריאים וחזקים.

הדברה.צילום shutterstock

הדברה אורגנית- היתרונות

בנוסף לכך שההדברה האורגנית לא פוגעת בכם ולא בכדור הארץ היא טומנת בתוכה לא מעט יתרונות נוספים. מדובר בחומרים אורגניים, טבעיים, חומרים לא רעילים וזה אומר שלא צריך לכסות את כל הבית שמבצעים ריסוס בגינה בשיטה הזו. בנוסף, לא צריך לצאת או להתרחק מהבית ולא צריך לשמור על ילדים או נשים בהריון הרגישים יותר לחומרים רעילים בסביבה סטרילית. הדברה אורגנית אינה משאירה ריח לא נעים כמו ההדברה הכימית. לעיתים הריח של הדברה שאינה אורגנית הוא ריח נורא ואיום שנשאר גם ימים רבים לאחר הריסוס. הדברה אורגנית מבוצעת בריחות נעימים, ריחות של פירות הדר או ניחוחות אחרים וזהו יתרון נוסף של הדברהאורגנית על פני הדברות מסוג אחר.

המאמר מוגש באדיבות אתר כל בו לגן

Exit mobile version