Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הדור הבא של הביטוח לחו"ל passportcard

המושג ביטוח נסיעות לחו"ל, ובמיוחד ביטוח של passportcard, קיים זמן קצר יחסית, במונחים היסטוריים. רק לפני כמה עשורים נוכחו אנשי המקצוע בתחום הביטוח לדעת שאבדן כבודה וציוד אישי בחו"ל גורמת להפסדים ניכרים, בעיקר לנוסעים לחו"ל. בנוסף, רבים מהתיירים לא היו מבוטחים כנגד בעיות רפואיות או כנגד בעיות מסוימות שעלולות להיווצר תוך כדי השהייה בחו"ל. בעשורים הללו גם צבר תאוצה המנהג של יציאה לטיול של אחרי הצבא, מה שהציב אתגרים חדשים בעולם הביטוח.

ביטוחי נסיעות – התשובה לאתגרים בתחום התיירות

התשובה הנאותה ביותר לאתגרים שהציב אורח החיים החדש של הצעירים מצד אחד, יחד עם הרצון של אנשים מבוגרים לחות חוויות ולהתנסות בדברים חדשים ומסעירים, שלעיתים כרוכים בסיכון גבוה, הייתה המצאת הקונספט הביטוחי שנקרא "ביטוח נסיעות לחו"ל". ככל שזרם התיירים היוצאים התגבר, בעיקר כתוצאה מפתיחת השמיים של מדינת ישראל גם לחברות לואו קוסט והוזלות בענף המלונאות בעולם בכלל, חיזק את הצורך בביטוח מהסוג הזה. ואכן, כל חברות הביטוח נתנו מענה הולם לצורך שהתעורר, בצורת פוליסות ביטוח שונות המותאמות באופן פרטני לצרכים ולהעדפות של המבוטחים.

צילום: אוליה אדמוביץ'

יש פוליסות סטנדרטיות, הכוללות בעיקר פיצויים עבור אבדן כבודה וטיפולים רפואיים בסיסיים, אם נדרשים. ביטוחים מורכבים יותר כוללים טיפולים מסובכים יותר או אפילו פינוי מוטס לישראל. עבור צעירים המעוניינים להכיר את יערות העד של האמזונס או את המרחבים הגדולים של הודו דרך הרגליים, מציעות חברות הביטוח השונות פוליסות הנותנות מענה לכל סכנה אפשרית. כיסויים ביטוחיים של passportcard כוללים גם הם מענה לכלל האפשרויות הנגזרות מאופי הטיול לחו"ל.

מה בכל זאת חדש בביטוח של passportcard

למרות האמור לעיל, ביטוח נביעות לחו"ל של passportcard שונה מכל שאר הביטוחים המקבילים. השוני העיקרי של הביטוח הזה, טמון במהירות הרבה שבה ניתן לתת מענה למבוטח, וכן באפשרות שלו לקבל החזרים כספיים עוד בעת השהות שלו בחו"ל. זאת, לעומת כלל הביטוחים האחרים המתנים את קבלת ההחזר בהמצאת אישורים שונים ומאפשרים הגשת תביעה אך ורק לאחר החזרה לישראל ולא לפני כן. חברת passportcard מציידת כל מבוטח בכרטיס מגנטי, שבמקרה הצורך יכול להפוך לכספומט ולאפשר למבוטח למשוך כספים לצורך רכישת מוצרים הכרחיים או עבור תשלום לרופאים ומטפלים אחרים. הצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל של passportcard מעניינת אתכם? אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לכם למלא את טופס ההרשמה ולרכוש את פוליסת הביטוחי היעילה והאיכותית ביותר בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל.

 

Exit mobile version