Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הדייט המושלם מתחיל כאן

באדיבות בר רנד

הראל ורד, סטודנט לכלכלה ורווק מושבע נמאס מחוסר הבקיאות של צעירים דתיים באופציות הקיימות עבור בילוי ודייטים. בקיצור קבלו את אפליקציית "Sroogim". 

צילום: בר רנד

מקום פתוח או סגור, רומנטי או הומה, פארק או בית קפה, אלו רק חלק מן השאלות שמעסיקות צעירים רבים מן המגזר היוצאים בפעם הראשונה לדייט ומחפשים היכן להיפגש.

הראל ורד (24), היה אחד מאותם בחורים מבולבלים שחיפשו בקדחתנות את מקום הבילוי המושלם לדייט אך ללא הועיל. לאחר שיחות עם חברים, הבין הראל כי תופעת חוסר הבקיאות במקומות המתאימים לדייטים נפוצה בקרב צעירים דתיים רבים וכי היא אינה ייחודית רק לו.

הראל, סטודנט לכלכלה באוניברסיטת אריאל,  החליט להרים את הכפפה ולהיות האדם שישים סוף להתלבטויות. מטרתו הראשונית היתה למנוע מראש מצב של דייט כושל רק מהסיבה שמקום הבילוי הנבחר לא היה מתאים לשני בני הזוג. הראל אסף למעלה משנה שמות של מקומות בילוי רבים ומגוונים ואיגד את הרשימה לאפליקציה מתוחכמת שנקראת "Sroogim".
האפליקציה, שהושקה בחודש שעבר, כוללת מאגר של מאות מקומות מומלצים על ידי בני ובנות המגזר, שסומנו כמקומות בילוי מוצלחים שבהחלט שווה לחזור אליהם. בנוסף, האפליקציה מספקת מידע על האירועים החמים והנוצצים של אותו השבוע ומעניקה אפשרות לקבלת הנחות במספר מסעדות למשתמשי האפליקציה.

צילום: בר רנד

המתקדמים שבינינו, אלו שכבר הספיקו לעבור לשלב הבא במערכת היחסים, יוכלו למצוא באפליקציה מגוון רעיונות למתנות מרגשות ומקוריות לבן/בת הזוג.אפליקציית ה-"Sroogim" מבוססת על רעיונות והמלצות המשתמשים ומכאן החשיבות הרבה להגיע לקהל יעד גדול ומגוון עד כמה שניתן, כך שככל שיהיו יותר משתמשים לאפליקציה, מעגל מקומות הבילוי יורחב ויהיה מותאם לסוגים שונים של אנשים. בימים הקרובים תצא גרסה לאייפונים ותורחב אפשרות השיתופיות באפליקציה.  הראל מספר כי בעתיד הלא רחוק מתוכננים להתווסף לאפליקציה פיתוחים מעניינים שישדרגו את השימוש וההנאה, כך שנראה כי עוד יש למה לצפות.

 

 

 

 

Exit mobile version