Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ההתחזקות של נטלי דדון: "ביקשו שאצטלם בלי חולצה – וסירבתי"

הדוגמנית נטלי דדון ממשיכה במהפך הנפשי-רוחני שהיא עוברת, כשכעת היא מספרת כי החליטה להפסיק להצטלם באופן חושפני, כפי שהייתה מצטלמת בעבר.

בשנים האחרונות עוברת דדון תהליך של התחזקות, כשבין היתר החלה לשמור שבת ומצוות בדרכה הייחודית. לאחרונה גם החלה ללמוד באופן אינטנסיבי את ספר התניא שכתב מייסד חסידות חב"ד, שלדבריה ממלא את עולמה ברוחות של שכינה.

הגולשים הרבים של הדוגמנית מתעניינים מאוד בתהליך שהיא עוברת, וכמובן מרגישים שהם עוברים אותו יחד איתה בשל שיתופיה הרבים. אחד הגולשים שאל אותה אם לאור ההתחזקות שלה ביהדות היא שוקלת להתלבש יותר צנוע – שאלה לגיטימית, לאור העובדה שכדוגמנית היא מתלבשת באופן חושפני ביותר, ויום לאחר מכן לומדת בספר קודש. "עכשיו שאת מתחזקת, איך את בנוגע ללבוש? היית רוצה לקחת על עצמך לבוש צנוע יותר?", היא נשאלה.

בתגובה חשפה דדון כי כחלק מתהליך ההתחזקות היא הפסיקה להתלבש בדרך שבה הייתה מתלבשת בעבר. "אני מחוזקת מאז ומתמיד. יותר לומדת וחוקרת על מנת לאהוב מצוות שגם ככה קיימתי, ולא מתוך הרגל או אמונה עיוורת", פתחה את תשובתה.

"הייתה עוד סצנה ביום הצילום הזה, שביקשו שאכסה את החזה עם הידיים ואהיה רק עם הג'ינס, וסירבתי", סיפרה. "אתמול, לדוגמה, לבשתי תחפושת שנתפרה עבורי מראש, והיא לא שיא הצניעות – והיה לי סבבה. אני מאזנת, וברור לי שיש דברים מהותיים יותר מחתיכת בד", כתבה, וסיכמה: "צניעות זה בנשמה, קודם כל, ודרך ארץ קדמה לתורה, אבל אין ספק שבא לי לשמור קצת יותר על עצמי".

Exit mobile version