Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הוצאת ויזה להודו דרך האינטרנט

הודו ידועה כאחד היעדים האהובים ביותר הישראלים – ולא רק חיילים משוחררים המחפשים לברוח ולהתנתק למספר חודשים ארוכים. היא יעד נהדר גם לטיולים מאורגנים למבוגרים ומשפחות, זוגות ויחידים. יש משהו מרתק בתרבות המסתורית שנמצאת במרחק שעות טיסה ארוכות מאיתנו. גם אתם מתכננים טיול להודו? בואו ללמוד הכל על תהליך הוצאת ויזה להודו במדריך המיוחד שהכנו לכם! מובן שאם משהו עדיין לא יהיה ברור כשתסיימו לקרוא, אנו נשמח לעמוד לשירותכם!

הוצאת ויזה להודו בלחיצת כפתור

אחת ההמצאות הגדולות ביותר של המאה הוא המטוס שיקח אתכם להודו ברגע שתזמינו את הכרטיס. לצד טכנולוגיה נהדרת זו, אנחנו רוצים לציין את האינטרנט! בזכותו כל כך הרבה פעולות שפעם היו עול עלינו, הפכו לפשוטות יותר. בין היתר, הוצאת ויזה להודו ולמדינות אחרות הינה תהליך קצרצר ופשוט. איך זה עובד?

על הויזה עצמה כדאי שתדעו שהיא תהיה תקפה ל- 60 ימים מרגע הכניסה למדינה ואין אפשרות להאריך אותה. מרגע שהוצאתם אותה, יש לכם 120 ימים להשתמש בה. הוצאת ויזה להודו משמעותה שתוכלו להכנס למדינה עד פעמיים בשנה, כל עוד אינכם נכנסים למדינה מהקרקע (לפחות לא בכניסה הראשונה). שימו לב שהדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לפחות לשישה חודשים מרגע התאריך בו אתם אמורים להכנס להודו.

ואם אני מעוניין להוציא את הויזה שלא דרך האינטרנט?

קיימת אופציה של הוצאת ויזה להודו ישירות בדרכון. אך שימו לב, אם אינכם מתכננים להכנס להודו דרך הקרקע או שאינכם מתכננים להישאר במדינה למעלה משישים יום – אין כל סיבה לעשות זאת. מדובר בסופו של דבר בעול הדורש מכם להגיע פיזית לשגרירות, שם יבקשו ממכם למלא טפסים שביננו, אתם יכולים למלא דרך האינטרנט. למה לכם להתאמץ כשמונחת לפניכם האפשרות להוציא ויזה להודו במהירות, בקלות וסך הכל – בלחיצת כפתור.

ישנם אנשים שמרגישים שהם זקוקים לעזרה בתהליך מכיוון שהם פחות מסתדרים עם מחשבים, וזה לגמרי בסדר. הנכם יותר ממוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני, ויחד נלווה אתכם צעד צעד לקראת הוצאת הויזה שלכם להודו. בכל מקרה, דעו כי עדיף שתשאלו ותיוועצו מאשר שתנסו לבצע את התהליך לבד בחוסר בטחון, ומתוך כך יווצרו טעויות ואי הבנות. אנו עומדים לשירותכם ושמחים לעזור בכל עניין ושאלה. והעיקר, שיהיה לכם טיול נעים!

Exit mobile version