Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הזמן המושלם לטיסות ברגע האחרון – חלון ההזדמנויות אחרי פסח, לחופשה זולה ואינטימית

חופשת הפסח היא אירוע משמעותי בשנה – קודם כל, היא מסמלת את תחילת האביב (מה שאומר שבמדינת ישראל – וגם ביעדים קרובים, למשל במזרח התיכון ובדרום אירופה – מזג האוויר הוא נפלא לטיולים או לחופשת "בטן גב" בחוף הים). בחופשת הפסח של שנת 2018, כ – 40,000 ישראלים יצאו מהארץ לחופשות בחו"ל, כשמעל 60% מהם לחופשות של שלושה או ארבעה ימים. אם אתם לא הצלחתם למצוא לעצמכם זמן לחופשה מפנקת בחודשים המוצלחים האלה – זה עוד לא מאוחר מידי. ממש בימים אלה, מוצעות טיסות ברגע האחרון, במחירים נמוכים במיוחד של החזרה לשגרה. מרגישים ספונטניים? מסוגלים לזרוק שתי מערכות בגדים ואת הדרכון למזוודה, ולצאת להרפתקה קצרה רגע לפני שבאמת תחזרו לשיגרה לאחר חג האביב? זה הזמן להרים טלפון לבן או בת הזוג – ולקבוע בריחה קצרה למציאות אחרת. כך תמצאו טיסות ברגע האחרון, במחירים זולים ובתאריכים שמתאימים לכם.

לאן נוסעים?

אם אתם הולכים על חופשה של יומיים שלושה במחירים זולים ועם טיסות ברגע האחרון – היעד כנראה לא ייבחר בדקדוק. זה לא שממש לא משנה לאן תטוסו – זו פשוט לא מסוג החופשות, שאתם טסים ליעד ספציפי, אלא יותר בוחרים מבין המגוון (הלא רע בכלל) של טיסות ברגע האחרון המוצעות במחירים אטרקטיביים.

מה שאתם מחפשים ביעד שלכם, הוא התאמה לסוג החופשה שאתם מבקשים לעצמכם.

למשל – אם אתם בעניין של חופשת שופינג, לכו על יעד שמציע שפע של קניונים ממותגים, שדרות חנויות עם וייב אירופאי מדליק, ואולי גם מסעדות גורמה וטיולים אורבניים ייחודיים.

צילום: pixabay

אם אתם מחפשים חופשה של מנוחה רגועה או זמן רומנטי ביחד – היינו ממליצים על יעד קרוב (של פחות משלוש שעות טיסה – חשוב במיוחד ב- "בריחות" קצרות) עם חופי ים מרהיבים ובארגון יעיל וזמני נסיעות קצרים, כך שתוכלו להגיע מנמל התעופה אל המלון – ולא לצאת ממנו לסיבובים מפרכים מידי, עד לזמן החזרה לארץ.

אם אתם מחפשים יומיים של אדרנלין – גם מזה תוכלו למצוא בשפע, עם טיסות ליעדים שיש בהם אוכלוסייה צעירה, מסלולי טיולים בטבע, אטרקציות ספורט ימי, ועוד ועוד.

כאמור, ההמלצה היא לבחור יעד קרוב, על מנת לקצר את זמני הטיסה ולהשאיר לעצמכם כמה שיותר זמן לחופשה עצמה. יעדים מתאימים לחופשות עם טיסות ברגע האחרון יהיו, למשל: יוון והאיים, דרום איטליה (למשל האי סיציליה) החופים היפהפיים של ספרד (למשל: ברצלונה), קפריסין, בטומי וחופי הים השחור של גיאורגיה במזרח אירופה, ועוד.

איך מוצאים טיסות ברגע האחרון?

מה שמאפשר מכירה של כרטיסי טיסה במחירים מופחתים, הוא מושבים פנויים בטיסות שכבר נמכרו, והניסיון למכור את אותם המושבים – גם במחירים מופחתים. התוצאה היא, שאתם, שרכשתם טיסות של הרגע האחרון בכמה מאות בודדות של דולרים, תשבו כתף אל כתף לנוסעים אחרים, ששילמו פי שתיים ויותר עבור אותה טיסה, חודש עד שלושה חודשים קודם לכן.

החיסרון היחיד של טיסות ברגע האחרון הוא היעדים המוגבלים המוצעים בהתאם לטיסות שבהן עדיין מושבים פנויים שיכולים לעמוד לשירותכם – אבל, כפי שכבר הסברנו, ב- "בריחות" קצרות מהשיגרה, אפשר לוותר על בחירה מדוקדקת של היעדים – ולהסתפק בכל יעד שיעמוד בדרישות שלכם לפי סוג החופשה שאתם מחפשים.

טיסות ברגע האחרון מוצעות בשפע של חברות תעופה ונופש – והן בדרך כלל מוצעות במחירים נמוכים יותר ככל שמועד הטיסה קרב. זה בהחלט אומר, שתוכלו למצוא טיסה במחיר מצחיק – בתנאי שאתם מגיעים בתוך פחות מ – 24 שעות לנמל התעופה, מוכנים לחופשה הבאה שלכם.

מחירי טיסות ברגע האחרון

בעוד טיסות וחבילות נופש שאנחנו מארגנים, בדרך כלל, כשלושה חודשים לפני מועד הטיסה, יעלו כמה מאות דולרים – רכישת טיסות של הרגע האחרון מתאפשרת בחצי מחיר. תוכלו למצוא, למשל, טיסה לכרתים בפחות מ – 220 דולרים, טיסה לסיציליה עם אל-על בפחות מ – 300 דולרים, ועוד. חשוב לדעת, כי המחירים הם עבור טיסות הלוך – חזור, וכי מספר הימים בכל חבילת טיסה כזו קבוע מראש. עוד, גם כאשר אתם רוכשים טיסות ברגע האחרון במחירים זולים במיוחד ובהתייצבות בנמל התעופה בתוך שעות מספר – אל תשכחו לארגן לעצמכם מקום לישון בו (מלון, או דירת AIRBNB שניתן להזמין ממש מעכשיו לעכשיו), וצידה לדרך – כזו שתאפשר חופשה חלומית, קצרה וזולה – בדיוק מה שאתם צריכים, שנייה לפני שחוזרים לשגרה לאחר חופשת הפסח הארוכה.

Exit mobile version