Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

החורף קורא לך לפנק את הפרקט שלך

פוליש מבריק לפרקט למינציה של חברת HG הוא תכשיר ייחודי המעניק הגנה גם לאזורים בפרקט הדוהים לאורך זמן. החומרים המורכבים והפולימרים הנוזליים שבתכשיר, מעניקים שכבת הגנה חזקה ומבריקה השומרת על הפרקט והעץ הטבעי ומגנה עליו מפני נזקי שחיקה. התכשיר מיועד להסרת שכבת פוליש עכורה, ללא פגיעה בלמינציה.

צילום: באדיבות לוטן תדמיות

פוליש מבריק לפרקט: אף אחד מאתנו לא אוהב לראות את הילדים קופצים מתוך השלוליות ישר לתוך רצפת הסלון, אבל לאלו ביננו המחזיקים רצפת פרקט, מדובר לפעמים בסיוט של ממש. כי קודם כל זה מאוד מחליק ומסוכן, וגליצ'ה אחת מיותרת יכולה להיגמר בחדר מיון, ומעבר לכך, רוב התקלות והנזקים נגרמים בעקבות חדירה של מים אל עומק הפרקט, בעיקר בנוגע לפרקט למינציה, עליו צריך לשמור שבעתיים. ככל שיעבור יותר זמן בלי שנייבש אותו, כך יגדל הסיכוי לנזק בלתי הפיך לפרקט הלימינציה, שיתבטא בשחיקה, דהייה, הופעת כתמים שחורים של עובש וריח חריף ולא נעים במיוחד של טחב. אז במקום להוציא סמרטוט ולנגב כל עשר דקות, המציאה חברת HG פתרון מבריק – פוליש מבריק לפרקט למינציה, שיעזור לך לשמור ולתחזק את ריצוף הלמינציה לאורך זמן.

המוצר החדש מסייע להסרה בטוחה ויעילה של לכלוך עיקש, כתמי שמן ושומן ושכבות ווקס ישנות. התכשיר מכיל פולימר נוזלי המעניק שכבת הגנה חזקה ומבריקה, השומרת על הפרקט ומגינה עליו מפני שחיקה, דהייה, שריטות ונזקים אחרים. המוצר מעניק גם אפקט מונע החלקה לרצפה, ובכך שומר על בטיחותנו ובטיחות ילדנו. התכשיר בעל תוצאה אפקטיבית עבור אותם האזורים הייעודיים בפרקט הדוהים בקצב מהיר, כך שבכל שטיפה שכבת הפוליש מוגנת יותר ויותר.

HG היא חברת מוצרי פרמיום לניקיון המחוללת מהפכה תפיסתית בישראל בנוגע למוצרי הגנה וטיפוח הבית. החברה מציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מוצרים אלו חוסכים היעזרות באנשי מקצוע וכסף רב, דרך מתן פתרונות מקצועיים, להגנה ולטיפוח הבית עבור הצרכן הפרטי והמקצועי.

מחיר מומלץ לצרכן –  49.90 ש"ח.  ניתן להשיג בחנויות לחומרי בניין-  www.unikmaoz.co.il

צילום: באדיבות לוטן תדמיות

ספריי המסיר טחב ועובש: בחורף, חדרי אמבטיה, מרתפים ושאר חדרים לחים ולא מאווררים, מסייעים ליצירת והתפשטות טחב ועובש. הפתרון לבעיה הוא ספריי חדש וייחודי המסיר טחב ועובש, ונלחם מידית בבעיה בצורה מהירה והיגיינית. הבקבוקון שיחסוך לך חברת ניקיון…

רובנו לא יודעים זאת, אך מעבר להשלכות האסתטיות, ישנן גם השלכות בריאותיות קשות להימצאות בחלל עם טחב ועובש, עד לכדי פגיעה במערכות הגוף וקשיי נשימה. כדאי לא להתמהמה עם הסרת העובש שכן, מלבד העובדה שהמראה אינו אסתטי, העובש עלול להזיק מאוד לבריאות, בשל הצטברות החיידקים הרבה שבו. כדי להפחית את התופעה, יש להקפיד על אוורור החלל המועד לפורענות, פתיחת חלון לאחר שימוש במקלחת, העברת המגבות הרטובות לחדר אחר ותלייתן לייבוש, וניגוב הרצפה לאחר המקלחת. פעולות אלו יסייעו בהפחתת העובש, אך כמובן לא יימנעו את התופעה.

הפתרון לתופעה הוא שימוש ב"מסיר כתמי טחב ועובש". המוצר החדש והייחודי של חברת  HG פועל ביעילות ובמהירות, מסיר בקלות את הטחב והעובש ונלחם מידית בבעיה בצורה מהירה והיגיינית. הספריי החדש מסיר ומונע עובש בפעולה אחת ובמספר לחיצות פשוטות, ונלחם בכל אזורי העובש בבית – מסיר סימנים שחורים מחיבורי אריחים בקירות, רצפות וחיבורי סיליקון באמבטיה, מטבחים, תקרות, ארונות, מרתפים ועוד. אז במקום לצבוע את הקירות או להזמין חברת ניקיון, פשוט מתיזים עם הבקבוקון…

HG היא חברת מוצרי פרמיום לניקיון, המחוללת מהפכה תפיסתית בישראל בנוגע למוצרי הגנה וטיפוח הבית. החברה מציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מוצרים אלו חוסכים היעזרות באנשי מקצוע וכסף רב, דרך מתן פתרונות מקצועיים, להגנה ולטיפוח הבית עבור הצרכן הפרטי והמקצועי. מוצרי החברה מספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי האחרים הקיימים בשוק.

מחיר מומלץ לצרכן-39.99 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות לחומרי בניין www.unikmaoz.co.il

 

Exit mobile version