Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

החשיבות של שולחן מנהלים למשרד

שולחן מנהלים נחשב לרהיט עם "אמירה" ויש לנראות שלו חשיבות גבוהה מאוד, הן בהיבט הפרקטי והן מבחינת הרושם שהוא אמור להותיר. מצד אחד, כדאי שהוא יהיה נוח במיוחד לעבודה, בעיקר אם הוא אמור לשמש מנהל שיושב במשך שעות ארוכות במשרדו ומתעסק בעניינים רבים ושונים. מצד שני, השולחן צריך להיות מרשים ואלגנטי, להראות את חשיבות תפקידו של בעליו ולעורר התפעלות בקרב אנשים שנכנסים למשרד. בחירת השולחן צריכה להיעשות, אם כן, בקפידה רבה ועל פי כמה וכמה עקרונות מנחים.

שולחן מנהלים והשימושים השונים בו

 

שולחן מנהלים יהיה רחב וגדול דיו, כדי להכיל את כל מה שמנהל עשוי להזדקק לו, לצורך הפעילות השוטפת במשרד. על השולחן יהיו מונחים, בדרך כלל, פריטים כמו מחשב נייח או נייד, מקלדת, מנורת שולחן, טלפון ולפעמים גם מדפסת. מנהלים מסוימים יעדיפו דווקא להניח את הפריטים השימושיים הללו, או חלקם, על מדפים נפרדים מן השולחן – זאת כדי להשאיר אותו "נקי" ולהוסיף לרושם הסמכותי, שיש לשולחנות מנהלים בדרך כלל.

ההתאמה של שולחן המנהלים למשרד שבו הוא נמצא

 

זה נכון שהשולחן צריך להיות שימושי ופרקטי, אך יש לזכור שלא כל משרדי ההנהלה באשר הם, הינם גדולים מספיק על מנת לאכלס שולחן מנהלים רחב ידיים. כדאי לזכור שגודל המשרד עצמו, צריך להוות את הפרופורציה לבחירה נבונה בשולחן שיתאים, משמע שלא יתפוס את רוב המקום וייצור מצב של צפיפות. אם מעוניינים להשאיר רושם טוב על הנכנסים למשרד, שולחן גדול יתר על המידה עלול לייצר את ההפך – מכאן שמדידת המשרד והתאמת השולחן לגודל של החדר, תהיה פעולה חשובה לבחירה חכמה בשולחן הנכון.

תמונה: יחצ

רכישת שולחן נוח לעבודה

 

כדאי לבחור שולחן מנהלים שאפשר לכוון את הגובה שלו, או לכל הפחות כזה שיתאים לעבודה עבור המנהל עצמו – ולא יצריך ממנו להתכופף או לעבוד במנח גוף שאיננו נוח לו ועלול לגרום לתעוקה פיזית. עבודה משרדית רבת שעות, צריכה להיעשות כאשר הרהיטים תומכים במנח גוף זקוף, שניתן להישאר בו לאורך זמן ולשמור על עירנות וריכוז. בדיוק בגלל זה, גם שולחנו של המנהל צריך לסייע לו לעבוד בצורה הטובה ביותר כשהוא מרוכז ונעים לו למלא את תפקידו.

עיצוב שמותאם לסגנון של יתר הרהיטים במשרד – ובארגון בכלל

 

על אף ששולחנות מנהלים לרוב יהיו דומיננטיים ובולטים לעומת יתר הרהיטים במשרד, חשוב לבחור שולחן מנהלים שכן "יתכתב" עם הסגנון העיצוב של החדר. אם החדר מעוצב כולו בגוונים בהירים, לדוגמה, שולחן שחור ומונוכרומטי עלול להיות בולט יותר מדי ולתת הרגשה של חוסר התאמה סגנוני. מוטב לבחור פריט שיהיה מתאים ליתר הפריטים כמו המידוף במשרד, הארונות שבו ואפילו כזה שיהיה דומה ליתר השולחנות של אנשי ההנהלה האחרים.

בנוסף, יש לתת את הדעת בנוגע לבחירת ריהוט משרדי, אם רוכשים אותו באותו מעמד רכישה של השולחן הגדול המיועד למנהל. שולחן מנהלים שהוא חלק מסדרה מעוצבת של רהיטי משרד ייעודיים, יעניק תחושה של אחידות ויוקרה. ניתן למצוא מגוון של שולחנות מנהלים וריהוט משרדי איכותי בקישור הבא: https://www.oren110.co.il/

 

Exit mobile version