Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הטוניקה האופנתית כובשת את חופי הים

קולקציית הטוניקות החדשה של חברת SunWay לקיץ 2016 כוללת טוניקות חוף וגלביות רקומות וקלילות במראה אופנתי. לכל טוניקה מותאם כובע אופנתי רחב שוליים או מצחיית קש מתגלגלת. מתאימות גם למראה עירוני וגם ללוק לנופש, בין אם את בחופשה הורסת בלוקישן אקזוטי בחו"ל או שקפצת עם הילדים לבריכה השכונתית או לחוף הים.

SunWay"  למתחילות", כך מכנה החברה את הטוניקות והגלביות הרקומות והקלילות ששילבה בקולקציית קיץ 2016. לנגד עיניה עמדו האימהות הרוכשות לילדיהן באהבה רבה את בגדי הים וכובעי SunWay להגנה מהשמש.

גלביה לבנה. 119.90. צלם טל טרי

"העובדות הן שהשמש לא מסננת וקרניה מזיקות בכל גיל, ולכן חשבנו שעדיף שהן תתחלנה ב'לזרוק על עצמן' טוניקת חוף או גלביה רקומה וקלילה במראה אופנתי, מבד רגיל בדרגת הגנה נמוכה עם שרוולי 3/4, כי בכל זאת עדיף לעטוף את העור מלחשוף אותו לנזקי הקרינה", אומרת ענת יהב, מנכ"ל ומייסדת חברת SunWay. "אנחנו יודעים שה'שיק' מהווה שיקול ולכן לכל טוניקה התאמנו כובע  אופנתי רחב שוליים או מצחיית קש מתגלגלת. וכן, מותר ללבוש גם ביומיום ולהתחיל ליהנות מהגנה מינימלית מהשמש, ומי יודע  לאן נתקדם  ביחד מכאן ..".

מגוון טוניקות וגלביות של SunWay לעיר ולחוף, בגווני אפור, שחור, לבן, פפריקה וכחלחל, משולבות רקמה ובמידות לנשים ולילדות – 119.90 ₪  למידות S ועד XXL

ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון (המסגר 7), באילת ובאתר החברה

Exit mobile version