Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הטרנדים הכי חמים בגופי התאורה

ממנורות בסגנון רטרו ועד מנורות גדולות במיוחד  כל הטרנדים שהולכים לכבוש את תחום גופי התאורה בשנה הקרובה.

תאורת פנים היא מרכיב חשוב מאוד בעיצוב הבית. לצד הפונקציונליות של גופי תאורה, הם גם משרים אווירה בכל חלל. אווירה זו משתנה בהתאם לסגנון גופי התאורה, לגודל ולמיקום שלהם בביתכם. כמו כל תחום בעיצוב הפנים, גם תחום המנורות משתנה ללא הרף. היצרנים מספקים חידושים ונורות מתקדמות, בעוד שהסגנון המועדף על הצרכנים חווה אף הוא שינויים. לפניכם כל הטרנדים והמגמות הבולטות בגופי התאורה שמחכים לכם בשנה הקרובה ושכדאי לכם לאמץ.

מנורות בצבע זהב
גם אם אתם לא גרים בארמון ורסאי, תוכלו להרגיש כאילו אתם מלכים ומלכות בזכות התקנה של מנורות בצבע זהב. אלא שבניגוד למנורות הצעקניות והקיטשיות המאפיינות ארמונות מהמאה ה-18, הכוונה כאן לצבע זהוב רך ועדין. מנורות בגוון כזה ישתלבו נהדר כמעט בכל בית, במיוחד אם יש לכם רהיטים בצבע עץ, ויספקו לכם אווירה חמימה יחד עם זוהר מנצנץ.

מנורות בסגנון רטרו

בשנה הקרובה סגנון הרטרו צפוי לחזור לעיצוב הבית, ויצרני התאורה ישימו דגש על מנורות בסטייל תעשייתי. מדובר על מנורות בצבעים ניטרליים ממתכת, שמתאימות במיוחד לבתים בעלי עיצוב מודרני ומינימליסטי. מומלץ להתקין מנורות כאלה מעל השיש במטבח, מעל פינת האוכל או כתאורת קיר.

צילום: Pixabay

נורות בסגנון אדיסון
נורות אדיסון זהו סגנון נוסטלגי נוסף שצפוי לכבוש את עולם עיצוב הבית מחדש. צורת החרוט המעוגלת של הנורות האלה מעניקה להן מראה ביתי, והן מושלמות במיוחד לאזור המטבח. ניתן להשיג נורות בסגנון אדיסון גם בתאורת LED מודרנית החוסכת בחשמל.

מנורות בסגנון ארטדקו
במשך שנים, סגנון הארט-דקו שלט בעולם עיצוב הרהיטים. הסגנון, שהחל להתפתח בתחילת המאה ה20- מאופיין במוטיבים גיאומטריים תוך שימוש בצורות מן הטבע. כעת, גם תחום עיצוב המנורות מושפע מהארט-דקו. מנורות הארט-דקו משלבות פונקציונאליות עם אסתטיקה, ומאופיינות בקווים נקיים, חדים ובעיצוב גיאומטרי ואטרקטיבי.

מנורות גדולות

אומרים שהגודל לא משנה, אבל בכל מה שקשור לטרנד המנורות בשנת  2020 כמה שיותר גדול יותר טוב. בעלי בתים רבים בוחרים לתלות גופי תאורה גדולים במיוחד, שיגרמו לאורחים שלהם להתפעל. מנורות גדולות מושכות תשומת לב רבה, והן מהוות חלק מרכזי בעיצוב הבית. ניתן לתלות אותן מעל אי במטבח, מעל שולחן האוכל, במסדרון וכמובן על תקרת הסלון.

מנורות בסטייל של שנות ה40
כמו שראיתם, בשנה הקרובה אנחנו הולכים לחזור אחורה בזמן, והפעם אל שנות הארבעים. המנורות בגווני פשתן הופכות להיות פופולריות יותר ויותר, במיוחד כשמדובר בנברשות. מנורות בסגנון זה מעניקות מראה קלאסי, משרות אווירה מזמינה ותחכום.

מנורות בעלות טכנולוגיה חכמה
לצד מנורות הוינטג׳, אחד הטרנדים הגדולים שיכבשו את עולם עיצוב הפנים, הן מנורות חכמות. אלו מנורות שמאפשרות לכם לשלוט בתאורת הבית גם כשאתם מחוץ לדירה שלכם. תוכלו לקבוע ממרחק מתי המנורה תידלק ומתי תיכבה על ידי שימוש בסמארטפון שלכם. הטכנולוגיה הזו אידיאלית במיוחד אם אתם יוצאים לחופשה וחוששים מפריצות. באמצעות המנורות האלו תוכלו ליצור אשליה שמישהו נמצא בבית, וכך להרחיק פורצים. בנוסף לכך, למנורות האלו יש GPS מובנה, כך שכאשר תגיעו לביתכם המנורות יידלקו באופן אוטומטי. גאוני, לא?

מעוניינים בעוד פרטים ומידע על עולם גופי התאורה? היכנסו לדורי קמחי.

Exit mobile version