Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הילדה חוגגת בת מצווש? למה לא עם לימוזינה של סהר לימוזין

הילדה חוגגת בת מצווה? קודם כל מזל טוב והרבה אושר. כעת, הגיע הזמן לחגוג את הבת מצווה בדרך הטובה ביותר – החל מבחירת המקום, בחירת השירותים והספקים, והרכבים שיניעו אותנו לאירוע. הגעה לאירוע חייבת להיות מפתיעה, חגיגית, ובעלת הכניסה המרשימה ביותר. בואו נודה באמת, רכב פרטי לא יכול לספק לנו את זה! לעומת זאת, לימוזינה יכולה לספק לנו את זה על מגש של כסף.

להיכנס לבת מצווה עם לימוזינה – מדהים

בת מצווה היא חגיגה נפלאה וחד פעמית עבור הילדה היקרה שלכם. לפיכך, אתם חייבים לדאוג שהכל יתבצע בצורה המושלמת ביותר. הכניסה לבת מצווה חייבת לעורר עניין, סקרנות, וחיבה. רכש פרטי (ואפילו חדש) לעולם לא יוכל לספק כניסה דרמטית כמו רכב יוקרתי מסוג לימוזינה. מאז ומתמיד, לימוזינה מעניקה לסובבים אותנו יוקרתיות, משיכה מסוימת, הערכה, ולפעמים קצת קנאה.. להיכנס לבת מצווה עם לימוזינה זה הכי מדהים שאפשר, הזמינו עוד היום לימוזינה.

חגיגות של פעם בחיים בלימוזינה

בשנים האחרונות, שכירתה של לימוזינה מפוארת הייתה רק בגדר של מחשבה וחלום. למעשה, הרבה מאוד אנשים ראו בזה עניין שטמון רק לעשירים ביותר. כיום, בשנת 2020, ניתן להשכיר לימוזינה בכמעט כל תקציב – 1,000-2000-3000. לילדה שלנו יש פעם אחת בחיים בת מצווה, והפעם לא כדאי לנו לחסוך. מדובר בחגיגות של פעם בחיים, כאלה שלא יחזרו לעולם, ואיתם אנחנו חייבים לדאוג שהכל יהיה מושלם, מסודר היטב, ומתוכנן עד לפרטי פרטים. שכירת לימוזינה מפוארת, היא אחת הדרכים היצירתיות והטובות ביותר לשמח את הילדה בערב אחד שכולו מוקדש רק עבורה.

יום הולדת שמח! צילום: Pixabay

למה כדאי להשכיר לימוזינה לבת מצווה

בקורונה מאוד קשה לצאת, במיוחד בתקופת הסגר. בין הסגר לתקופת ההגבלות, נוכל לחגוג תחת ההגבלות בלימוזינה מפוארת של עד 7 אנשים. לימוזינה מפוארת מעניקה שלל יתרונות, במיוחד מהצד של הנהג, ובמיוחד מהנוחות והיוקרתיות שהלימוזינה מעניקה. ובכל זאת, למה כדאי להשכיר לימוזינה לבת מצווה? הנה כמה סיבות לכך:

  1. נהג צמוד ואישי – אחת הסיבות שלוקחים לימוזינה ולא אוטו פרטי כי יש נהג צמוד ואישי. איך זה עוזר לכם? במקרים רגילים, כאשר אנחנו הנהגים, לא נוכל לשתות! וזאת ע"פ החוק. כשיש לנו נהג צמוד, הפעם נוכל לחגוג ולשתות כהוות נפשינו.
  2. פינוקים ושתייה חופשית מהמקרר – ברכב פרטי לא קיימים תענוגות או פינוקים כלשהם, ובמיוחד לא מקרר פרטי ומפנק. בלימוזינה, יש הרבה מקום, והרבה מאוד לימוזינות מאבזרים את הרכב עם מקרר צמוד ואישי הכולל: שתייה חריפה ושתייה קרה, חטיפים להעלאת הסוכר, ופינוקי אוכל קטנים. מדובר ביתרון של ממש, במיוחד אם אנחנו רוכשים את הלימוזינה בשביל לחגוג וליהנות.
  3. כמות מושבים גדולה – ברכב פרטי ישנם 4 מושבים סטנדרטים ומערכת אודיו בסיסית. לעומת זאת, ברכבים היוקרתיים של הלימוזינה הדברים אחרת. בלימוזינה יש כמות מושבים גדולה של עד 7 מקומות ישיבה, מערכת סאונד וקריוקי עוצמתית ואיכותית, וכמובן מסכי LCD איכותיים ב- 4k.
  4. נסיעה חופשית של עד 200km – ברכב פרטי הדלק הוא אומנם חסכוני אבל מאוד מוגבל. לעומת זאת, כאשר אנחנו משלמים על שירות כמו לימוזינה, אנחנו יכולים לנסוע בחופשיות מבלי לדאוג שהדלק יתבזבז לנו. לרוב, השכרת לימוזינה ב- 3,000-4,000 מגיעה עם הטבות דלק רבות בין – 100-200 קילומטר.

אלה הם הסיבות שמצדיקות את השכרת הלימוזינה לאירועים קטנים וגדולים כאחד. כעת, הבחירה בידיים שלכם, ובכל החלטה, בכל ייעוץ או ערעור, סהר לימוזין תהיה לצידכם. סהר לימוזין מספקת שירותי השכרת לימוזינה לכל חלקי הארץ, יחד עם הטבות מפנקות שנמצאות ברכבים המפוארים של החברה. מחפשים לימוזינה לאירועים? לבת מצווש שלכם? התקשרו עוד היום – 055-9991-888.

Exit mobile version