Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

היעדים החמים לטיול ונופש בארץ

לא משנה כמה שהארץ שלנו קטנה, עדיין יש יעדים שאנחנו בקושי מגיעים אליהם – וחבל. בפעם הבאה שאתם רוצים לתכנן חופשה זוגית או משפחתית, החליפו את הטיול בחו"ל בטיול באחד המקומות הקסומים שמחכים לנו בישראל, ומספקים כל מה שצריך לחופשת סופ"ש קצרה ונהדרת. ואם אתם שואלים איפה, קבלו כמה מהיעדים החמים ביותר לטיול ונופש בארץ >>

ים המלח

ים המלח הוא תמיד יעד מקסים וייחודי לטיול בארץ, ששונה מכל דבר אחר שיש בארץ ואפילו בעולם. אם לא ביקרתם הרבה זמן באזור, החופשה הבאה שלכם ללא ספק צריכה להיות שם. בים המלח תוכלו להנות מבתי מלון מפנקים, מחופי הים הנעימים וכמובן מהאטרקציות. ישנם אינספור אטרקציות בים המלח כמו מסלולי טיול באזור מדבר יהודה כמו נחל ערוגות, עין גדי, נחל זוהר, נחל מבוע וכדומה, גלריות ומוזיאונים כמו מוזיאון מצדה, פעילות כמו טרקטורונים, סנפלינג וטיולים במערות וכמובן ספא וחופים. בים המלח תמצאו כל מה שצריך לחופשה המושלמת – מרוגע ועד אדרנלין.

ירושלים

אזור ירושלים גם הוא נהדר לחופשה קצרה שאפשר להנות ממנה מכל העולמות. ירושלים הקסומה מאפשרת לנו לנשום את אוויר ההרים וליהנות מאווירה שאפשר למצוא רק אצלה, עם הסמטאות, הרחובות, האורות, האטרקציות המגוונות, ההיסטוריה הארוכה, המסעדות המצוינות וכמובן שוק מחנה-יהודה הייחודי. תוכלו לבקר בעיר העתיקה, בעין כרם ובשלל האתרים ההיסטוריים והדתיים השונים שהעיר הזו מציעה. גם הטבע מחכה לכם מחוץ לעיר עם מסלולי טיול ירוקים ויפים בהרי ירושלים, כמו למשל נחל כסלון, תל גזר, צובה והסטף ועוד, וכן מעיינות קסומים שמאפשרים טבילה.

צילום: יח"צ

קמפינג במדבר

עוד אטרקציה חמה במיוחד היא לינה מדברית וקסומה באחד מאתרי הקמפינג וחניוני הלילה במדבר. טיול כזה מאפשר לנו להתנתק לחלוטין מהחיים העירוניים ולהנות מחוויה מדברית אמיתית – לטייל באחד המסלולים המדבריים היפיפיים במהלך היום ולספור את הכוכבים כשהלילה יורד. אופציה אחרת ומיוחדת לא פחות היא ללון באחד מה"חאנים" שנמצאים באזור – החאן הוא אוהל אירוח ששימש בעבר שיירות של סוחרים, והיום נחשב לחניון לילה בסגנון אירוח בדואי.  אחד היתרונות של הטיול של קמפינג מדברי הוא שאפשר – ומומלץ – לערוך אותו בחורף או באביב, שכן מזג האוויר נוח; דווקא בשיא הקיץ עדיף להימנע, בכל זאת מדובר על המדבר החם!

דרום אדום

פסטיבל "דרום אדום" הוא פסטיבל שנערך מדי שנה מאמצע ינואר ועד סוף פברואר, כשהכלניות בצפון הנגב נמצאות בשיא פריחתן. במסגרת הפסטיבל אפשר לטייל בין מרבדים אדומים מרהיבים ולהנות מהתיירות הכפרית שמתפתחת באזור – הפסטיבל מציע טיולים בחיק הטבע, שווקי איכרים, סיורים וסדנאות לילדים, דוכני אוכל וכן לינה כפרית. מדובר על אחד הפסטיבלים הכי כיפים ויפים של השנים האחרונות, ולא כדאי לפספס אותו!

Exit mobile version