Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

היעדים החמים לנופש עם ילדים בחגי תשרי 2019

רגע לפני החזרה ללימודים, ושבועות ספורים לפני חגי תשרי הבאים עלינו לטובה, כדאי גם לכם לתכנן את החופשה הבאה שלכם בתקופת החגים המתקרבת בצעדי ענק. מדי שנה חברות התיירות מציעות מגוון יעדים אקזוטיים לחופשה משפחתית בחגי תשרי, כדאי להזמין כבר עכשיו טיסות וחבילות נופש כדי ליהנות מהמחירים האטרקטיביים ומהמבצעים המשתלמים.

נופש בברצלונה

ברצלונה היא ללא ספק אחד מיעדי התיירות הבולטים והמועדפים בשנים האחרונות, גם בחגי תשרי 2019 העיר מזמינה משפחות עם ילדים לחופשה חווייתית ובלתי נשכחת. ברצלונה מציעה שפע פתרונות לינה לכל תקציב, שלל אתרים תיירותיים מעניינים ומקוריים, בהם כמובן היצירות הנהדרות של גאודי, ויש גם מבחר אטרקציות לכל המשפחה.

חופשה משפחתית בברצלונה כוללת בדרך כלל ביקור באטרקציות החובה כמו פארק גואל, סיור במוזיאון של קבוצת הכדורגל המפורסמת וביקור חווייתי באצטדיון קאמפ נואו, האקווריום של ברצלונה, גן החיות, מוזיאון השוקולד, פארק השעשועים טיבידאדו ועוד.

נופש במונטנגרו

נופש עם הילדים. תמונה: pexels

מונטנגרו נחשבת ליעד תיירותי יחסית חדש בקרב הישראלים, זו מדינה קטנה והררית בחלק המערבי של הבלקן, בדרום אירופה. מונטנגרו בורכה בחופי ים נפלאים, לכן כדאי לחפש חבילות נופש הכוללות מלון קרוב לחוף. המדינה מציעה מלונות איכותיים עם בריכות שחייה ומתקנים שונים המתאימים גם לילדים.

במהלך החופשה המשפחתית במונטנגרו כדאי לבקר באטרקציות כגון פארק המים הידוע הממוקם על גבעת טופליש, טיול רגלי למערת ליפה, סיור בשמורת הטבע היפה ביוגרדסקה גורה, וכמובן כדאי לנצל את החופשה עם פעילויות ספורט ימי כמו קיאקים, גלישה, צלילה ושייט.

נופש בליסבון

פורטוגל הפכה ליעד תיירותי פופולרי בקרב משפחות מישראל, את הטיול מתחילים בדרך כלל בליסבון, עיר הבירה הציורית והקסומה. במהלך החופשה בליסבון מומלץ לבקר באקווריום הגדול בעיר, אין לוותר על חוויית הנסיעה ברכבל של ליסבון, וכדאי גם לקחת את הילדים למוזיאון המדע המציע תערוכות מעניינות, מיצגים אינטראקטיביים ושלל הפעלות לילדים בכל הגילים. כמו כן, כדאי לבקר עם הילדים בגן החיות, ואין לוותר על בילוי בפארק החווייתי JAMOR.

במהלך חופשה בעיר ליסבון עם ילדים כדאי גם להצטרף לסיור מודרך עם המדריכים המנוסים של חברת פורטוגו. החברה מציעה מגוון סיורים לכל המשפחה, בשפה העברית, לרבות סיור באתרי החובה בעיר הבירה, ולמשפחות כדאי להצטרף לסיור יום בסינטרה והסביבה.

נופש בבטומי

עיירת הנופש הפופולרית בגיאורגיה הפכה ליעד תיירותי פופולרי בקרב משפחות עם ילדים. העיר מציעה חופי ים מטופחים, נוף מרהיב, מתחם דולפינריום ייחודי מסוגו, שמורות טבע מרשימות, אגמים, פארקים עם מתקנים ועוד. במהלך החופשה עם הילדים בבטומי כדאי לבלות בדולפינריום, במתקני הספורט והפנאי לאורך טיילת החוף, מומלץ לעלות ברכבל המקומי, לצפות במופע הקסום של המזרקות המרקדות ועוד.

הכתבה באדיבות נציגי חברת התיירות פורטוגו, החברה מציעה סיורים מודרכים בעברית בליסבון והסביבה ובמבחר יעדים בולטים בפורטוגל.

Exit mobile version