Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

היעד המנצח: חופשה משפחתית בבלגיה

אחרי שביקרתם ביעדים הפופולרים ביותר באירופה, גיליתם את הערים הגדולות ורוקנתם את חנויות הבגדים לחלוטין, הגיע הזמן לצאת לחוויה קצת אחרת. הפעם אנחנו מזמינים אתכם לטעום את השקט המופלא של ההרים, להגיע לטירות ענקיות ולמצודות יפהפיות, ולבלות חופשה חלומית עם הילדים ועם האנשים שאתם אוהבים יותר מכל. זה הזמן להכיר את בלגיה, מהמדינות המיוחדות שאתם פשוט חייבים להכיר.

כפר ציורי המוקף גבעות

בסרטים ובסדרות הטלוויזיה אנחנו רואים לא פעם כפרים קטנים ומתוקים. הם מוקפים ביערות ובגבעות ובאופן כללי מדובר במקומות ייחודיים שבישראל מכירים קצת פחות. בבלגיה תוכלו למצוא מהם בשפע, עם יחידות נופש מרווחות ונעימות שמסתתרות בין הנופים, הנהרות והאגמים. למעשה, נופש בבלגיה הוא בדיוק ההזדמנות שלכם לחוות חוויה אחרת לחלוטין, בין אם תבחרו להגיע לאזור הארדנים ולמצודות שמסתתרות בו, ובין אם תבחרו את אזור ולוניה ואת הנופים הפסטורליים שלו. אם אתם מחפשים הרפתקה, הרי היא לפניכם.

אווירה כפרית, הרחק משאון העיר. צילום: יח"צ

מתכננים חופשה משפחתית – בלי מאמץ

כדי להגיע אל היעדים הללו אתם ממש לא צריכים לעבוד קשה. אתם לא צריכים לחפש את מקומות המסתור שאיש מעולם לא שמע עליהם, לחפש את הדרך הנוחה ביותר להגיע לכפרים היפים ביותר או לקוות שתמצאו יחידת דיור שתתאים לכם באמת. צוות נויה הולידייז יעזור לכם להשיג את כל המטרות ואת כל היעדים שלכם, ואתם ממש לא צריכים להתאמץ. אחרי שתגדירו מה אתם מחפשים, מה נכון עבורכם, מה ישדרג את החופשה מבחינת הילדים ומה מתאים אישית לכם, המבוגרים שבחבורה, הצוות המקצועי שלנו יאתר את הפתרון האולטימטיבי. אתם יכולים להתחיל לארוז, כל השאר עלינו.

הזמן לצאת למסע בלתי נשכח

אז נכון, הערים הגדולות עם המבנים הגבוהים ומרכזי הקניות תמיד יהיו שם, אבל חופשות בכפרים הקסומים הן סיפור אחר לחלוטין. אם בכל תרצו להגיע אל חיי הלילה של העיר הסואנת או למלא את המזוודה בבגדים חדשים, הרכב השכור שיעמוד לרשותכם יאפשר לכם להגיע לכל מקום בקלות רבה. את שאר הזמן תמלאו באטרקציות נפלאות, בעיסוי מפנק בספא, במתחם הבאולינג עם הילדים, בבריכה הגדולה או על קיר הטיפוס. זהו מסע מיוחד במינו, ואתם עומדים להתאהב בגדול.

Exit mobile version