Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הכירו: החברה שהביאה לישראל את טרנד ההשקעות בנכסים דיגיטליים

צילום: pixabay

"יש לנו מאות לקוחות שגיוונו את תיק ההשקעות שלהם באמצעות נכס דיגיטלי מניב", סיפרו המומחים של קליק אינווסט לכתב שלנו לענייני דיגיטל • מה זה נכס דיגיטלי ומה השיטה של קליק אינווסט כל הפרטים בכתבה הבאה

להתעשר מבלי לעבוד, יכול להישמע כמו קלישאה נוספת, אבל לא אם תשאלו את הבעלים והלקוחות של חברת "קליק אינווסט" המתמחה בהשקעות בנכסים דיגיטליים. "אצלנו הם מבינים מהר מאוד, במספרים ובחשבון הבנק שלא מדובר על קלישאה שמתפוגגת במהירות", ציינו המומחים בחברה, והוסיפו: "בעיקרון נכס דיגיטלי מניב דורש השקעה של זמן ושל כסף. אצלנו הלקוחות משקיעים רק את הכסף – ואנחנו משקיעים את הזמן והמומחיות כדי לייצר נכס דיגיטלי מניב על מלא".

קליק אינווסט היא חברת השקעות בנכסים דיגיטליים, שעוררה מהפכה בעולם ההשקעות הפונה לקהל ישראלי בנכסים דיגיטליים בארה"ב. באמצעות מומחיות בהקמה של נכס דיגיטלי מאפס, ועד הפיכתו לנכס דיגיטלי רווחי עבורכם.

מהו נכס דיגיטלי?

הרב קוק לימד אותנו ש"הכל תלוי בגישה". בהקשר שלנו, יש מי שניגש לדף הפייסבוק שלו במטרה להפוך אותו לנכס דיגיטלי ולעשות ממנו כסף – ויש מי שיהפוך את דף הפייסבוק שלו למכונה לשאיבת זמן בלתי נדלית. ניתן לעשות כסף מכל כלי דיגיטלי: תיבת מייל דרכה ניתן לסגור עסקאות, ווטסאפ, חנות אינטרנטית, מטבעות קריפטו, חנויות דרופשיפינג ועוד ועוד.

נכס דיגיטלי הוא בדרך כלל כל דבר שנוצר ומאוחסן בצורה דיגיטלית, ניתן לזהות וניתן לגילוי, ויש לו או שהוא מספק ערך כלשהו. נכסים דיגיטליים הפכו פופולאריים יותר ובעלי ערך רב יותר ככל שההתקדמות הטכנולוגית משתלבת בחיינו האישיים והמקצועיים. נתונים, אתרים, תמונות, וידאו, תוכן כתוב ועוד – הכל כיום נמצא על הענן ונחשבים זה מכבר לנכסים דיגיטליים עם זכויות בעלות, אשר דרכם המומחים של קליק אינווסט מציעים לספק לכם את התשואות הטובות ביותר

המהפכה של קליק אינווסט

קליק אינווסט מציעה לקהל המשקיעים הישראלי את כרטיס הכניסה לעולם השקעות רווחי כמו שלא היה בשוק ההשקעות מעולם. בענף חדש של מסחר והשקעה ששובר את כל החוקים הישנים וסולל דרך חדשה, בטוחה ואמינה ביותר, וכל זאת בליווי תשואות נאות, יציבות וסולידיות – מבלי הצורך להתעסק כלל עם נכס פיזי.

שירותי ההשקעות של קליק אינווסט:

          הקמת נכס דיגיטלי (אתר, חנות ועוד) שיספק לכם הכנסה פסיבית.

          יצירת לידים דרך תנועה ותוכן מקצועי ואיכותי באתר שלכם.

          מכירת הלידים לבעלי עניין בארה"ב.

          קידום אורגני של המותג שבנינו עבורכם.

          כתיבת מאמרים מותאמים למנועי החיפוש.

          השכרת הנכס הדיגיטלי שלכם לבעלי עניין.

          דרכים רבות ומגוונות לעשות כסף מהנכס הדיגיטלי שלכם. 

המומחים של קליק אינווסט ממליצים על נכסים דיגיטליים

כשזה מגיע לשוק הנכסים הדיגיטליים, חשוב מאוד לנשום עמוק ולפעול לאחר מחשבה והתייעצות עם אנשי מקצוע, בנוסף לימים של למידה. או שאתם פשוט יכולים לפנות לצוות הכלכלנים והמומחים של קליק אינווסט. ולתת למומחים שלנו לבנות, להשביח, ולנהל נכס דיגיטלי עבורכם.

נכסים דיגיטליים מגוונים

כדי להפיק את המרב מתיק ההשקעות שלכם, אתם צריכים לדאוג שתיק ההשקעות שלכם יהיה מגוון ככל הניתן. כאן מגיע התפקיד של צוות המומחים של קליק אינווסט, לאזן את התיק שלכם בהשקעות שאינן מתמקדות רק בנכס דיגיטלי מסוג אחד, אלה במספר נכסים דיגיטליים שונים. ההמלצה של המומחים היא לגבות את עצמכם ולרכוש חבילה של שלושה נכסים דיגיטליים מניבים.

החזון שלנו

החזון המניע את קליק אינווסט, הוא הרצון לשפר את חייהם של אלפי ישראלים, שיכולים לתת לכסף שלהם לעבוד עבורם בסביבה בטוחה, בליווי אנשי מקצוע מובחרים, שיעשו את הכול על מנת לוודא שאתם מקבלים את התמורה הגבוה ביותר להשקעה שלכם, ובזמן שנוח לכם. החזון שלנו הוא לקחת את החברה שבנינו והקמנו בתל אביב, ובעזרתה לעזור לישראלים רבים, למנף את עצמם לעבר עתיד כלכלי טוב יותר, עם פחות דאגות והרבה יותר חיוכים.

Exit mobile version