Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הכל אודות דלתות גלילה

מחפשים פתרון איכותי, יעיל ומקצועי לפתחים שונים במבנה? זקוקים לדלת מהירה במפעל או בעסק אחר? מהי דלת גלילה אוטומטית ומהן יתרונותיה? ובכן, דלת גלילה מהווה פתרון מושלם לעסקים הזקוקים לדלתות מהירות ואיכותיות המסוגלות לעמוד בעומס עבודה גבוה וליצור חיץ בין הסביבה לפנים המבנה או בין חללים בתוך המבנה עצמו, זהו גם הפתרון המומלץ לחדרים סטריליים ולחדרי קירור.

דלתות הגלילה הפכו לאחד הפתרונות היעילים ביותר בקרב מפעלים ובכל תחומי התעשייה והמסחר, יש מגוון דגמים ואיכותיות לכן מומלץ להזמין את הדלת רק מחברה אמינה ומוכרת.

מהי דלת גלילה?

דלת גלילה היא דלת אוטומטית וחשמלית הפועלת במהירות מרשימה, את הדלת אפשר לייצר מחומרים עמידים שונים כמו יריעת פוליאסטר מצופה בשכבת PVC, מפח מגולוון במגוון צבעים לבחירה, מפלדה בלתי מגולוונת או משלבי אלומיניום. יש אפשרות לייצר את הדלת המהירה גם משלבים העשויים מפלסטיק קשיח ומוקצף.

צילום: סקוט מורדוך

השימושים העיקריים של דלתות הגלילה הם בתעשיית המזון, התרופות, הכימיה, החקלאות, האלקטרוניקה ובתעשייה עתירת ידע. הדלתות משמשות כאמצעי ליצירת חדרים נקיים וסטריליים, הן מיועדות גם לחדרים קרים בהם יש להקפיד על טמפרטורה קבועה ומבוקרת, וניתן למצוא את הדלתות המהירות והנגללות גם בבתי חולים, במחסנים לוגיסטיים, במרכזי קניות, ברשתות השיווק השונות, בנמלי תעופה ועוד.

דלתות המיועדות להפעלה מאומצת

דלתות גלילה מיועדות למקומות בהם יש לפתוח ולסגור את הדלת בתדירות גבוהה, כאשר הסגירה והפתיחה חייבות להיות מהירות כדי לאפשר תנועת עובדים, מלגזות ורכבים ללא הפרעה והמתנה, ועל מנת לשמור על טמפרטורה מבוקרת או על חדר נקי וסטרילי.

את הדלת אפשר לתפעל במספר שיטות, למשל באמצעות מתג חשמלי המותקן על קיר סמוך, באמצעות חיישנים הפותחים את הדלת כאשר אדם או רכב מתקרב, באמצעות תוכנות ייעודית או על ידי שלט אלחוטי. הדלת מיועדת לעבודה מאומצת לכן היא מצוידת במנוע חשמלי חזק ואמין, והדלת מיוצרת מחומרים קלי משקל כדי לאפשר פתיחה מהירה. אפשר להתקין דלת גלילה הנפתחת כלפי מעלה, בהתאם לצורך אפשר לתכנן וליצר דלת בעלת מנגנון סגירה לצדדים.

טיפים לבחירת דלת גלילה לעסק שלכם

אם אתם מחפשים דלת מהירה ואיכותית עליכם לפנות לחברה המתמחה בתכנון, ייצור והתקנת דלתות ושערי גלילה, סורגי גלילה ומוצרים נוספים. עליכם להתייחס לגורמים חשובים כמו מידות מדויקות, הספק המנוע, מהירות פתיחה וסיגרה ממוצעת, תקופת אחריות, עלות הדלת וההתקנה, עמידות הדלת, תחזוקה קלה, עמידה בתקנים ועוד.

את הדלת חייבים לייצר באופן מושלם לצרכי הלקוח וסוג העסק, יש הבדל בין דלתות גלילה מהירות לתעשיית המזון לבין דלת המיועדת למחסן לוגיסטי. כך למשל בתעשיית המזון יש תקנים מחייבים מאחר ויש לשמור על סטריליות בחללי המבנה או המפעל.

את הדלת אפשר לעצב בהתאם לצרכי הלקוח והמיתוג, ניתן לצבוע את הדלתות במבחר צבעים, להדפיס עליהן, להוסיף חלון שקוף ועוד.

Exit mobile version