Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הכל על ביטוח רכב לפי קילומטראז'

תמונה: pixabay

אם זו לא הפעם הראשונה שבה אתם קונים רכב, ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי ליהנות גם הפעם מהרכב החדש. מה שכן, ולמרות שאולי השקעתם וקניתם לעצמכם מכונית חדשה ומפנקת, אתם הרי יודעים לומר שחלק מההוצאות לא באמת מסתכמות בנושא קניית המכונית עצמה. כלומר, עליכם לעשות גם ביטוח לכל רכב שנמצא בבעלותכם, ולכן טבעי שגם תעלה השאלה: באיזה ביטוח רכב כדאי לבחור?

אולי כשהייתם יותר צעירים נהגתם לנסוע קילומטרים רבים בכל יום במכונית, כי אין כמו תחושת החופש שהיא נותנת לנו, אך הדברים בהחלט משתנים עם הימים. לכן, אם ניתן לעשות היום ביטוח אחר לרכב ולהבטיח שהוא יתאים יותר לכם באופן אישי, למה שלא תבדקו את האפשרות הזאת? מדובר על ביטוח לפי קילומטראז' ואין ספק שאם תבדקו את הדברים לעומק, תגלו שזו יכולה להיות אופציה לא רעה בכלל.

ביטוח רכב לפי קילומטראז' – למי זה יכול להתאים?

ברור מדוע אתם תוהים האם ביטוח שמיועד לרכב שלכם ועובד בהתאם למספר הקילומטרים שאתם עושים יוכל להתאים לכם או לא. חשוב שתבינו שזה לא במקרה שהיום יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות ביטוח רכב מהסוג הזה, כי למעשה, אין שום סיבה שכולנו נשלמים מחירים מופקעים עבור הביטוחים השונים. במקרה של ביטוח לפי קילומטראז' ניתן לראות שהוא מתאים:

לכן, אם למשל בעבר העבודה שלכם הייתה ממוקמת מחוץ לעיר הייתם בוודאי עושים בכל יום קילומטרים רבים. יחד עם זאת, אם עברתם עכשיו לעבוד מהבית, הדברים בוודאי נראים אחרת ואולי ישנם ימים שבהם אתם בכלל לא נוגעים ברכב. לכן, אם תוכלו לעשות ביטוח רכב בהתאם למספר הקילומטרים שאתם עושים בחודש ולשלם פחות, זה נושא שבהחלט שווה את הבדיקה שלכם.

איפה עושים ביטוח מהסוג הזה?

מה שכן חשוב לקחת לתשומת לבכם, זה שבין אם אתם רוצים לעשות ביטוח לפי קילומטרים ובין אם תעדיפו לברר לגבי ביטוחים אחרים לרכב, חשוב לבדוק גם לאן אתם פונים. זה לא סוד שבישראל של ימינו יש הרבה מאוד חברות ביטוח, מה שמעורר את השאלה: איך נבחר את החברה הנכונה? והאם בכל חברת ביטוח תקבלו הצעת מחיר טובה? האם בכל חברת ביטוח תקבלו גם שירות אמין ומקצועי? זה לא לגמרי כך. לכן חשוב מאוד לעשות תחילה בירורים שונים ולוודא שאתם בוחרים בחברה עם לא מעט לקוחות ממליצים. כך תדעו שאומנם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו תפעילו את הביטוח, אך לפחות, במידת הצורך, כן יהיה לכם עם מי לדבר וממי לקבל שירות. להיות לקוחות של חברת ביטוח כזו או אחרת זה מסוג אותם הדברים שאנחנו בוחרים היום ומלווים אותנו אח"כ לאורך שנים רבות. לכן יש להשקיע בכך ולבחור חברת ביטוח אמינה וטובה.

Exit mobile version