Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הכל על פתרון הצללה למרפסת שמשגע את המדינה!

רוצים ליהנות מהמרפסת שלכם? אם כן, מאמר זה הוא בדיוק בשבילכם! כאן נסביר לכם על פתרון הצללה למרפסת יעיל ונוח לכל סוגי המרפסות.

מרפסת שמש בישראל

בשל האקלים הישראלי החם, הביקוש לדירות עם מרפסות שמש הולך וגדל בכל שנה ולכן אין זה מפתיע, שכל הבניינים החדשים נבנים עם מרפסות שמש ואילו הבניינים הישנים יותר – מוסיפים אותן. זאת, משום שבארץ ניתן ליהנות ממרפסת השמש כמעט לאורך כל השנה מפני שהימים הגשומים בשנה הם בודדים.

יחד עם זאת צריך לזכור, שהשמש הישראלית היא שמש חזקה מאוד ולצד היכולת שלה לייבש כביסה במהירות, היא גם יכולה להפריע ליושבים תחתיה במהירות גדולה הרבה יותר. זוהי הסיבה לכך, שגם הביקוש לפתרונות הצללה למרפסת הולך וגדל בהתאמה מושלמת לביקוש לדירות עם מרפסות שמש.

האפשרויות הקיימות

פתרון הצללה זול, פשוט – ואפקטיבי. צילום: pixabay

עד לא מזמן, רוב מרפסות השמש בארץ אובזרו בפתרונות הצללה קבועים כדוגמת פרגולות. הפרגולות, שנחשבות לפתרון הצללה איכותי ואף יוקרתי, הן אכן פתרון יעיל ובדרך כלל גם נוח. לצד הפרגולה, יש גם את השמשייה הישנה והמוכרת, שלה גם החסרונות הישנים והמוכרים – היא מייצרת צל באופן נקודתי בלבד ועל שטח קטן ובנוסף, היא גם זזה עם הרוח. מן הצד השני, היא גם ניידת ולכן ניתן להעביר אותה ממקום למקום בהתאם לצורך וכמובן – העלות שלה נמוכה מאוד.

האפשרות הנוספת

אפשרות נוספת של הצללה למרפסת, שמשלבת בין היתרונות של שתי האפשרויות שפורטו לעיל היא רשת הצללה, שנפרסת מעל המרפסת, נשארת שם באופן קבוע ומייצרת צל על כל שטח המרפסת. היתרון הנוסף של רשת הצל הוא, שניתן לפרוש ולהסיר אותה בהתאם לצורך ולכן, למרות היותר קבועה, היא בכל זאת ניידת למדי. כלומר, אם אתם מתכננים לעבור דירה בשלב כזה או אחר, תוכלו להמשיך ליהנות ממנה גם בבית החדש!

איך זה עובד?

רשת ההצללה היא לא סתם עוד יריעת בד, אלא היא יריעת בד ייעודית למטרה זו. יריעה זו נמתחת מעל למרפסת באופן כזה, שהיא תצל על כל שטח המרפסת ותישאר מתוחה גם כשמזג האוויר פחות ידידותי. לדוגמה, כאשר יש רוחות חזקות או גשם. לכן חשוב להתקין אותה באופן בטיחותי ולא להקל בכך ראש.

מעבר לצל

רשת ההצללה היא לא רק פתרון הצללה למרפסת, שכל מטרתו היא ליצור שטח מוצל במרפסת! אם מדובר על רשת צל איכותית, היא גם עשויה מבד מסנן קרינה וכך היא גם עוזרת להגן על העור של הנמצאים תחתיה. מעבר לכך, היא גם מגיעה בגדלים שונים ובצבעים שונים ולכן היא גם הופכת לפריט דקורטיבי למרפסת, שמהמראה המיוחד שלו כל אחד יכול ליהנות, בין אם הוא בתוך הבית או מחוץ לו.

Exit mobile version