Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הכרויות, שידוכים וקשירת קשרים חדשים

צילום: freepik

האופי של בני האדם בכללותו הוא אופי חברותי. למרות חילוקי הדעות ולמרות העובדה שהיחסים הבין אישיים עלולים להיות מורכבים שלא לומר מסובכים, הרוב המכריע של בני האדם לא יוותר על החברתיות.

אחד הביטויים היותר משמעותיים של החברתיות כאמור, הוא הרצון לבסס קשרים חזקים וליצור זוגות, שהם הבסיס להקמת משפחה. עם זאת, השינויים הטכנולוגיים שחלו בעשורים האחרונים, שינו בצורה ניכרת את הדרך להתחיל קשר חדש ואת הדרך שבה אפשר לנהל אותו ולפתח אותו. מהם הגורמים לכך שבעשורים האחרונים יש נטייה גדולה יותר ליצירת קשר מתוכנן מראש? מהם הסוגים השונים של קשרים זוגיים אפשריים? היכן אפשר לממש את האופציה למצוא קשרים מהסוג האמור? בשורות הבאות נתמקד במתן מענה לשאלות הללו.

קדמה טכנולוגית והנטייה ליצירת קשר מתוכנן

אחד המאפיינים הברורים של העידן הטכנולוגי, שבמידה רבה נפל עלינו די בפתאומיות, הוא העובדה שיש רבים, גברים ונשים כאחר, שהם אנשים עסוקים מאד. במרבית המקרים, העיסוק הוא תוצאה של העובדה שהאנשים האלה פשוט נהנים ממה שהם עושים ובעיקר אוהבים אותו. בנוסף, עידן האינטרנט דורש מחויבות רבה של עובדים רבים למקומות העבודה שלהם, גם מעבר לשעות העבודה הרגילות.

שני ההרגלים הללו כאחד – לעבוד הרבה כי אוהבים, ולעבוד הרבה כי זה לכאורה מה שצריך, הפחיתו במידה ניכרת את הזמן הפנוי של רבים, מה שמונע מהם לחפש קשרים חדשים. אתרים המציעים הכרויות בחינם הפכו לפופולאריים מאד, ואנשים מעדיפים להסתייע בהם על מנת לקצר את זמן החיפוש ולהגדיל את הסיכויים למציאת בן או בת זוג איכותיים תוך השקעה מינימאלית של אנרגיה. זאת, ועדיין לא דיברנו על העובדה שאנשים בעידן הזה פשוט שכחו, וחלק מהם גם לא למדו, איך עושים רומנטיקה ולמה דפיקות הלב של האהבה הראשונה הן כל כך מרגשות.

סוגים שונים של קשרים זוגיים אפשריים

למרות השינויים כפי שתוארו לעיל, עדיין יש אנשים רבים המחפשים סוגים שונים של קשרים. חלק מחפשים את הרומנטיקה ואת הקשר הזוגי הארוך, אבל חלק אחר מחפשים קשרים קצרים יותר, שאינם בהכרח קשרים מחייבים. גם לאנשים הללו יש אפשרות למצוא שידוכים איכותיים ולהשיג את בן או בת הזוג, בהתאמה קרובה ככל האפשר למה שהם רוצים.

זה המקום לציין, עם זאת, שכשמדובר בקשר בין שני אנשים, תמיד יש נעלם כל שהוא אותו אי אפשר לחזות מראש. וזה בסדר וזה נכון וזה בדיוק ההבדל בינינו בני האדם לבין בעלי חיים אחרים. אם יש לך עניין ליצור קשר חדש ואיכותי, בין אם למטרות רציניות ובין אם למטרות זמניות ולא בהכרח מחייבות, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. כל מה שצריך לעשות הוי להיכנס לאתר שלנו, למלא את הפרטים ולהירשם. בהמשך אפשר לחפש את הקשר הרצוי לך בקרב כל הנרשמים האחרים, על פי אמות המידה שלך.

Exit mobile version