Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

הלחמת ריסים – הפתרון המושלם והמומלץ לטיפוח והשגת המראה המשודרג

תמונה: PIXABAY

כולנו יודעות כי לריסים (השערות שצומחות על קצות העפעפיים) תפקיד להגן על העיניים מפני לכלוך, כמו כן, ניתן לראות רפלקס של העיניים כאשר הן נעצמות כשעצם זר בא במגע עימן. ואולם, למראה הריסים יש השפעה ניכרת על מראה הפנים באופן כללי ובפרט על המראה החיצוני- ובכך משפיע על רמת הביטחון.

כיום, הלחמת ריסים היא שיטה מבוקשת ושגרתית בתחום היופי והטיפוח אצל הקוסמטיקאית, במיוחד לאלו שיש ריסים קצרים או דלילים. חשוב לציין, כי טיפול של הלחמה של ריסים צריך להיעשות רק אצל קוסמטיקאית שעברה הכשרה להלחמת ריסים וקיבלה תעודת סיום של קורס הלחמת ריסים מהאקדמיה שלמדה בה.

התהליך עצמו לא מסוכן ולא מכאיב, לעתים ישנה תחושה של אי נעימות מהתחושה של צריבה קלה מעת לעת תוך כדי פעולת ההלחמה. הטיפול נערך בדרך כלל כ- שעה וחצי עד שעתיים כאשר נדרש מהמטופלת לשכב ללא תזוזה ובעיניים עצומות. כל זאת נעשה כאשר מדביקים את הריסים התחתונים לחלק התחתון של העין כדי שלא יפריעו להלחמה. לאחר מכן מנקים היטב את הריסים העליונים, כאשר בעזרת מסרק מיוחד מפרידים את הריסים אחד אחד זה מזה. את ההלחמה מבצעים מהצד החיצוני אל הצד הפנימי, כאשר אחרי כל ריס מלאכותי אחד שמודבק לריס אמיתי מייבשים את ההדבקה וזאת בכדי למנוע מריסים סמוכים להיצמד. חשוב לציין כי ניתן להלחים עד ארבעים ריסים בכל אחת מהעיניים. התוצאה של ההליך – מדהים! מראה טבעי שלא ניתן לראות או לנחש כי מדובר בהלחמה של ריסים.

 תמונה: PIXABAY

חשוב לציין שהריסים המלאכותיים מחזיקים עד חודשיים, ובדרך כלל מומלץ לבצע תיקון והלחמה או שזירה של הריסים כל שלושה שבועות ולכל המאוחר אחת לחודש. כמו כן, כאשר יש צורך להסיר את הריסים- חשוב מאוד לא לנסות להוריד אותם לבד- דבר העלול לגרום לנזק לעיניים ולריסים שלך. מומלץ לעשות זאת רק ע"י קוסמטיקאית מקצועית ומוסמכת, שהוכשרה לעסוק בכך ויש לה ניסיון רב בתחום- רק היא מתאימה לביצוע פעולה זו כמובן שהעדיפות היא אצל מי שביצעה את ההלחמה). אגב לגבי קורס הלחמת ריסים וחומרי קריאה נוספים ניתן לראות ברחבי הרשת למשל באתר של מיכאלה אנה.

Exit mobile version